Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Трули: И двата типа гуми не са подходящи

27.03.2009 13:22
Туит
Трули: И двата типа гуми не са подходящи

Италианецът изрази притесненията си относно работата на гумите в Австралия.

През този сезон Bridgestone отново ще доставя два типа гуми за всяка Гран при – по-мек и по-твърд комплект, като в рамките на състезанието всеки пилот е длъжен да използва и двата. За разлика от миналия сезон обаче японският производител няма да носи две последователни като ниво на твърдост спецификации (общо са четири: хард, медиум, софт, супер софт), а с диапазон от една степен. За Гран при на Австралия например пилотите ще разчитат на най-мекия и на медиум варианта.

„Много е трудно. Принципно нито един от двата варианта не е подходящ за условията, защото опшън версията е прекалено мека, а медиум гумите – прекалено твърди“, обяснява Трули, който завърши свободните тренировки днес с трети резултат.

„Минава доста време преди по-твърдият комплект да влезе в работен режим, а същевременно мекият започва да се износва още след третата обиколка. Удивен съм колко бързо се случва това и признавам, че е много трудно да се работи добре с тези гуми. Сменяш единия с другия комплект и не знаеш какво ще се случи, тъй като балансът се променя драстично.“

Съотборникът на Трули в екипа на Toyota Тимо Глок също имаше проблеми с баланса, като според него причината е бавното загряване на по-твърдия комплект. „Когато карах с по-твърдите гуми, имах проблеми с тези на предната ос. При опшън версията нещата се получаваха по-лесно, но износването им при по-дълги серии е много активно. За дългите серии по-твърдият комплект е много по-подходящ, но загряването на гумите е трудно."

Коментари
comments powered by Disqus