Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Целта на Lotus е да завърши пред Manor

10.12.2009 15:59
Туит

Тим-шефът на Lotus Тони Фернандес е категоричен, че най-голямата му цел през дебютния сезон 2010 е да победи спонсорирания от Virgin отбор на Manor.

Lotus, Manor, Campos и USF1 ще дебютират догодина във Формула 1. Нормално е тези четири отбора да завършат сезона в дъното на колоната заради липсата на какъвто и да е опит в шампионата и това ни най-малко не притеснява Фернандес, но босът на Lotus е ужасен от мисълта, че Manor може да завърши пред неговия отбор.

„Казвал съм го и преди, трябва задължително да сме пред Брансън (Ричард Брансън, собственикът на Virgin), в противен случай си тръгвам и слагам край на живота си“, коментира Фернандес, който е работил за Брансън във Virgin. „Мисля, че ще разполагаме с един повече от приличен автомобил. Наясно сме, че няма да как да се борим за място в челото през първата година, нужно е време за това, но имаме отлична основа, за да вървим напред.“

Идеята на ФИА за лимит на бюджета така и не се осъществи заради несъгласието на FOTA, но въпреки това Фернандес смята, че ще може да се справи с финансовата страна на ръководения от него проект.

„Естествено, в един определен момент бяхме подготвени само за 40 милиона паунда, тъй като тогава се смяташе, че лимитът на бюджетите ще влезе в сила“, обяснява босът на Lotus. „Ясно е, че предпочитаме да даваме по-малко средства за развитието на автомобила, но въпреки това всичко е толкова вълнуващо. И все още се чудя къде отиват всичките пари, когато ръководиш отбор със 150 милиона паунда бюджет. Така и не мога да разбера какво ще се случи с моите 55 .“

Фернандес допълва, че неговият екип ще си сътрудничи с компанията Lotus, която на този етап няма пряка връзка с проекта. „Имаме лицензно споразумение с Proton, собственикът на Lotus, и с времето партньорството ни ще се разширява. В определен момент Lotus може да купи отбора. Все повече и повече технологични решения, които ние развиваме, ще поемат към автомобилите на Lotus и същевременно ще промотираме марката. Не виждам по какво ще се различава нашият проект и този на Ferrari например.“

Коментари
comments powered by Disqus