С тези сериозни промени автомобилът гони Porsche 911 Turbo
Процедурата е известна: Mercedes-AMG представя нов, мощен модел, Brabus го прави още по-мощен. При новия C 63S тунерът от Ботроп е изненадващо сдържан - освен може би по отношение на въртящия момент.
Brabus подлага Mercedes-AMG C 63S на цялостно лечение. Това включва също и увеличаване на мощността на двигателя M177 с осем цилиндъра, четирилитров обем и два турбокомпресора.
С приспособление за допълнително управление Brabus изцежда от "C600" до 600 к.с.
Битурбо агрегатът, генериращ серийно впечатляващата мощност от 510 к.с., след стабилната намеса на Brabus изпраща невероятните 600 к.с. при 5800 об/мин на коляновия вал към задните колела. Там електронно управляемият блокиращ диференциал на задния мост вече се атакува не със 700, а с максималните 800 Нм при 1750 об/мин до 4500 об/ мин.
Това намалява времето за спринта на тунингования седан. Някогашните 4 сек вече са 3,8 секунди, а малко по-тежкият Т-модел изисква допълнително една десета от секундата повече. Максималната скорост е увеличена от 250 на 300 км/ч. Mercedes-AMG от Ботроп изхвърля изгорелите си газове посредством нова спортна изпускателна система на Brabus.
Изпускателна система с функция "завръщане у дома"
Четиритръбната система с конструкция в полукръг и полутрапецовиден дизайн има заложена способност, която досега сме я срещали само при фаровете: функцията "завръщане у дома", домашни светлини. При изпускателната система е малко по-различно: Чрез натискане на един бутон в пилотската кабина водачът може да настрои звука на по-тих режим, ако съседите негодуват от агресивния тътен на V8. Който иска да има врява, може допълнително да отвори изпускателните клапани за по-дълго време.
Brabus остава сдържан по отношение на стайлинга: карбонов сплитер със странични крила минимизира повдигането на предната ос, спойлер оптимизира притискането на задната ос. Приставката на дифузьора в задната престилка, както и карбоновите корпуси на огледалата, вероятно имат чисто изложбен характер.
Brabus-Mercedes-AMG C 63S с 20-цолови джанти
20-цоловите джанти на Brabus сензационно приковават погледа. Декорираните в тъмносиво моноблокови колела са обути в 275 мм широки гуми отзад и също широки предни гуми с размер 255 мм. По отношение типа на гумите, клиентът може да избира между три производтеля: Continental, Pirelli и Yokohama.
Brabus украсява интериора на Mercedes-AMG C 63S със специално изработен кожен салон с оранжеви акценти, осветени лайсни на праговете на вратите, много лога Brabus както и нови лостове за смяна на 7-степенна DCT трансмисия.
Тунингът на C 63 струва толкова
Лостчетата за смяна на предавките на трансмисията са една от най-евтините части на Brabus-Benz. Те струват 385 евро, докато увеличението на мощността струва 5900 евро. Клапанно регулируемата изпускателна система поглъща няколко хилядарки - 4900 евро. Впечатляващите 20-цоловите струва 4159 евро. Карбоновите елементи на предната и задна престилки възлизат на около 10 хиляди евро. Върху всички части ще трябва да добавим и ДДС. Тунингованият модел ще дебютира на тазгодишното издание на салона във Франкфурт.