Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

TVR наистина работи по нов модел

28.04.2010 14:19
Туит
TVR наистина работи по нов модел

Руският бизнесмен Николай Смоленски, който е собственик на британската компания TVR, потвърди слуховете, че ни очаква нов модел, оборудван с двигател на Corvette.

През 2004 г. 24-годишният тогава Николай Смоленски купи TVR от Питър Уийлър за сумата от 15 милиона паунда. Въпреки гръмките обещания руският бизнесмен така и не можа да задвижи компанията и през 2006 г. тя премина под администрация.

В началото на тази година се заговори, че TVR готви нов прототип за Фестивала на скоростта в Гудууд. Оказва се, че това не са само слухове, тъй като Смоленски е потвърдил пред Autocar плановете си за възраждането на марката. Новият модел ще използва класическата за TVR централноразположена тръбна конструкция за шасито и независимо окачване за четирите колела.

Вариантът TVR да разработва собствен двигател за новия модел е отпаднал окончателно. „Проучихме букквално всеки един двигател, дори и възможността да направим наш собствен, и установихме, че този на Corvette е най-подходящ за нашия дизайн“, коментира Смоленски. „Монтажът в шасито няма да ни отнеме много усилия, а и ще покрием всички изисквания.“

TVR планира и хибридна версия, но в рамките на дългосрочната си стратегия. „Винаги съм искам модел с автоматик“, обяснява Смоленски. „Шасито ни обаче не позволява използването на обикновена автоматична кутия или на автоматизирана механична. С една хибридна система обаче можем да забравим напълно за класическата трансмисия.“

По всяка вероятност автомобилът ще се произвежда в Германия от Gullwing GmbH, която в момента прави AC MkVI (наследникът на AC Cobra). Собственикът на AC Алан Любински е потвърдил, че се водят преговори за евентуалното производство на новия TVR от Gullwing, но и че все още няма официална сделка.

Новият модел ще се появи първоначално в открита версия, тъй като според Смоленски тя е най-търсена в сегмента на спортните автомобили. Дизайнът ще е заимстван от модела Tuscan.

Коментари
comments powered by Disqus