Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

TVR ще възражда спортния британски модел Sagaris

30.01.2015 10:48
Туит
TVR ще възражда спортния британски модел Sagaris

Компанията е основана още през 1946 г. е от инженер Тревър Уилкинсън

Компанията TVR планира да разработи абсолютно нов спортен автомобил Sagaris. Последният сериен модел с това наименование бе произведен през 2006 г.

Цялата информация за възможния нов автомобил обаче пазят в тайна. В този момент компанията публикува само тийзър изображение на спортния модел. Дебютът може да се състои през следващите две години.

Нека да припомним, че в последно време компанията TVR се занимава основно с производство на резервни части за своите предишни модели. А такава има достатъчно много – компанията е основана още през 1946 г. от инженер Тревър Уилкинсън, който от своите имена прави абревиатурата TVR. През тези години на пазара са се появили около 40 модела, но нито един от тях не може да се похвали с някакъв особен интерес. Компанията преодолява финансови трудности през 1965, 1980 и 2003 г., като при всяка криза бива сменян собственикът.

Бизнесменът Николай Смоленский купува компанията през 2004 г., после успява дори да я продаде  и отново да я изкупи, но в крайна сметка окончателно се отказва от TVR през 2013 г. Производството на последния сериен модел купето TVR Sagaris (V8 4.0, 380 к.с.) беше спряно още през 2006 г., а негов наследник до момента не е представен.

Коментари
comments powered by Disqus