Само преди седмица ви представихме Renault Megane Renaultsport 250. Сега е ред и на по-малкия брат Twingo да получи нова спортна модификация.
Twingo RS 133 Cup е конструиран с идеята да предостави на водача „по-концентрирано усещане от самото шофиране с по-малко оборудване и на по-ниска цена“. Ето защо екстрите като климатик, автоматични светлини и затъмнени прозорци са оставени за стандартната RS модификация. Дори вторият ред седалки не се сгъва в съотношение 2/3 – 1/3, а използва еднокомпонентна седалка.
За сметка на това обаче окачването е преработено, като и предното, и задното са настроени да бъдат близо с 10% по-твърди от стандартното. Просветът е намален с 4 мм, като по-ниският център на тежестта в комбинация със 17-цоловите алуминиеви колела (Continental Sport Contact3 195/40) гарантират отлично пътно поведение дори и при спортно шофиране.
Пакетът Black and White, който включва бялото лаково покритие и черните акценти в бронята, огледалата и задния спойлер, се предлага срещу 150 паунда. За да бъдат и колелата в тон с цялостния облик на автомобила, ще трябва да платите още 175 паунда за черния им цвят.
Под капака на Twingo RS 133 Cup работи 1,6-литровият четирицилиндров мотор от Twingo RS, който генерира 98 кВт (133 к. с.) максимална мощност и въртящ момент от 160 Нм. От Renault не публикуват динамичните характеристики на модела, но с оглед тези на RS модификацията е логично да предположим, че за ускорението от 0 до 100 км/ч ще са нужни 8,7 секунди, а максималната скорост ще бъде около 200 км/ч.
Twingo RS 133 Cup ще се появи при дилърите във Великобритания през ноември. Цената му на местния пазар ще бъде 11 795 британски паунда.
Кирил
До някъде съм съгласен с теб. Японец в пясъчна буря трудно ще попадне, защото в Китай има пустиня незнам в Япония за такава. Относно дизайна и на мен не ми харесва, но това е въпрос на вкус. Рено нямат индивидуални черти като немските конкуренти. Дори опел вече има характерни черти, като например предният капак е с "заострен" и както повечето немски коли има радиаторна решетка, която ще се среща при новите им модели. 1,6 атмосферен със 133 коня щеше да е много модерен до преди няколко години, но сега повечето залагат на по-малки турбо или турбо-компресорни агрегати. Скоростите не са от бързите автоматици. Не намирам нищо, което да ме заинтригува в този автомобил.
смех
Тези коли си сменят дизайна по често отколкото стоят в сервиза. Ако погледнете предишните генерации не само на уингото, но и на меган и компания ще забележите че нямат нищо общо помежду си. единия пат са с багажник на кошница и фарове на японец в пясъчна буря другия път със ухилена като на млада ученичка лице.