Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уебър: Благодаря на всички, които направиха това възможно!

12.07.2009 18:17
Туит
Уебър: Благодаря на всички, които направиха това възможно!

Марк Уебър, който е първият австралиец, печелил Гран при след Алън Джоунс през 1981 г., бе най-щастливият човек на „Нюрбургринг” днес.

Надпреварата за Марк не започна добре, след като той позволи на Барикело да мине пред него на старта, а и впоследствие бе наказан с принудително минаване през бокса заради удара с бразилеца на старт-финалната права. Благодарение отличната скорост на RB5 и прецизната стратегия обаче Уебър компенсира грешката в началото и спечели първата си победа във Формула 1.

„Това е един невероятен ден за мен”, заяви щастливият Уебър на пресконференцията след финала. „Толкова отчаяно исках да победя след надпреварата на „Силвърстоун”. Знаех, че имам отличен шанс да го направя, след като спечелих полпозишъна вчера. Мислех си, че единственото, което може да ми попречи, е дъждът, но за щастие той се забави.”

„Рубенс стартира по-добре от мен. Мислех си, че ще отиде наляво, но изведнъж той се оказа много по-близо до мен отколкото очаквах и го ударих. Наказаха ме с минаване през питлейна, но инженерът ми ме посъветва да запазя спокойствие”, обяснява Уебър за ситуацията в началото, която постави под въпрос на пръв поглед сигурната след вчера победа.

В края на миналата година мнозина отписаха Марк, след като австралиецът катастрофира със своя байк в Тасмания и счупи лошо десния си крак. С успеха в Германия обаче той доказа, че ръководителите на Red Bull не са сгрешили, като го оставиха в ролята на титулярен пилот.

„Зимата беше наистина трудна. По време на тестовете Себастиан показа на какво сме способни. Не изгубих мотивация, въпреки че ми беше много трудно. Отборът вярваше в мен и имаше нужното търпение, всички в Австралия бяха зад мен, не липсваха и скептици, но ето, че съм тук. Благодаря на всички, които направиха това възможно!”

Със спечелените десет точки Уебър се изкачи на трето място при пилотите, но изостава на 22,5 спрямо лидера Дженсън Бътън и на 1,5 спрямо съотборника си Себастиан Фетел. Въпреки големия аванс на британеца, Марк вярва, че титлата далеч не е решена.

„Все още имам какво да наваксвам, а и Brawn водят в шампионата на конструкторите, което обаче определено заслужават. Но ние няма да се предадем, ще продължим да натискаме здраво, за да запазим това постоянство. За съжаление имаме един сериозен проблем във фабриката – трябва да правим зала за наградите, които са резултат на нашия труд”, шегува се Уебър, който спечели третата победа в историята на Red Bull.

Коментари
comments powered by Disqus