Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уебър: Бях наясно колко тежка е катастрофата

29.06.2010 12:48
Туит
Уебър: Бях наясно колко тежка е катастрофата

Пилотът на Red Bull признава, че най-големият му страх по време на инцидента във Валенсия е бил да не се удари в нещо докато неговият автомобил е във въздуха.

Уебър потегли много лошо на старта на европейската Гран при и се смъкна от втора на девета позиция още в първия тур. Това бе и причината австралиецът да влезе в бокса по време на седмата обиколка, като при връщането си на пистата и опитите да навакса голямото си изоставане удари Хейки Ковалайнен (Lotus) в седемнайсети завой.

При контакта автомобилът на Уебър полетя във въздуха, обърна се по таван и се приземи по същия начин преди отново да се завърти и впоследствие забие в предпазните заграждения. Инцидентът изглеждаше изключително тежък, но Уебър се отърва единствено с леки натъртвания.

„Притеснявах се за мостовете и всички други неща, които можех да ударя във въздуха“, обяснява Уебър, който имаше сходен инцидент през 1999 г. в „24-те часа на Льо Ман“ с Mercedes CLR. „Бях наясно колко е тежка катастрофата и че аз съм само свидетел, но пък и знаех, че зоната за сигурност в тази част от пистата е голяма, което е добре. Доволен бях и че загражденията са от гуми, а не от Techpro, тъй като този вариант не е толкова добър колкото гумите.“

„След Сингапур и това, което се случи миналата година, този удар ми изглеждаше по-лек. За мен най-голямата изненада бе, че във Формула 1 може да се спира (Ковалайнен) толкова рано. Такива неща обаче се случват.“

Междувременно Майк Гаскойн, тим-шефът на Lotus, защити действията на своя пилот. „Хейки пазеше позицията си и беше в правото си. Няма значение кой за какъв отбор се състезава. Точка. Забравете всичко това за първи и втори отбори!“

Коментари
comments powered by Disqus