Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уебър: Победата е още по-сладка заради скандала

13.07.2010 11:17
Туит

Марк Уебър заяви, че победата му в Гран при на Великобритания е още по-сладка заради разразилия се скандал с фаворитизирането на неговия съотборник Себастиан Фетел от екипа на Red Bull.

Всичко започна в последната свободна тренировка, когато тимът свали новото предно крило на австралиеца и за квалификациите го постави на болида на германеца, който вече беше счупил своето. Основните разлики между стария и подобрения елемент са в теглото и по-добрите времена за обиколка в полза на новото крило.

Уебър разбираемо беше бесен заради действията на Red Bull, а след победата си на „Силвърстоун“ беше категоричен, че не би преподписал договора си за 2010 г., ако е знаел какво отношение ще получи от тима.

„Не зная дали разликата между двете предни крила ми коства полпозишъна в събота", написа австралиецът на личния си сайт в понеделник. "Но това ме постави далеч от идеалните условия и направи вкуса от победата ми още по-сладък“.

Пилотът на Red Bull доминира в цялото състезание, след като изпревари подкрепяния от екипа Фетел с агресивна атака още в първия завой. По-късно лидерската позиция на Уебър беше застрашена от излизането на автомобила за сигурност, но той дори остана доволен от това.

„Всъщност се зарадвах да видя автомобила за сигурност, защото той събира колоната и така не трябва да мисля за изостаналите пилоти. Като водач в състезанието винаги се притесняваш, че те може да не те забележат. Във Валенсия вече видяхме какво се случва, когато по-бърз болид се препъне в по-бавен“, коментира Уебър, който в Испания направи зрелищна катастрофа с Хейки Ковалайнен.

„При рестартирането на състезанието в 31-ата обиколка Люис (Хамилтън) беше залепен за задницата ми, но излязох чисто от последния завой и успях да отворя известно пространство между нас. В първата си летяща обиколка записах и най-бързата в надпреварата, с което изпратих ясно послание към Люис, че това няма да бъде неговият ден“, завършва пилотът на Red Bull, който вече е трети във временното класиране на 17 точки зад лидера Хамилтън и със 7 пред Фетел.

Коментари
comments powered by Disqus