Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уебър: Състезанията не са интересни

18.06.2013 15:51
Туит
Уебър: Състезанията не са интересни

Според Марк Уебър състезанията в момента отстъпват като качество на тези от минали години и това е най-видно за пилотите с дългогодишен опит.

Гумите вече имат най-съществената роля за развитието на всяко едно състезание, което разваля удоволствието от битките гума до гума, категоричен е пилотът на Red Bull в последното си интервю за Autosport.

"Мисля си, че ние, особено пилотите с повече от 100 Гран при, сме виждали много по-различни сценарии от тези в наши дни", обяснява Уебър. "От нашите умения зависи дали ще се справим с предизвикателствата, каквито и да са - V10, V8, презареждане, квалификация само за една обиколка, Q1, Q2, Q3. Свидетел съм на повечето от тези правила, с които е трябвало да се справяме. Но това, което стана в Монако, да трябва да пазя гумите си още след трети завой!? И Нико Розберг правеше същото!"

"Състезанията са по-различни. Монако бе краен случай от гледна точка на скоростта, с която се движехме. Mисля, че някъде около нивата в GP2, а това вече е прекалено. Стратегията, която се мисли на питуола, взима предимство."

Уебър допълва, че на моменти пилотите отново имат шанс да карат на пълна газ, но твърде рядко и предимно във финалната фаза на надпреварите.

"Понякога зрителите виждат пилоти като мен и Люис да натискат докрай, в случая три или четири обиколки преди края на Гран при на Бахрейн. Но ако това бе седма обиколка, със сигурност нямаше да се борим така, защото по този начин сам си режеш въжето, на което висиш. Съсипваш си гумите и целия стинт. Когато обаче имаш 3-4 обиколки до финала, пробваш да завършиш на тази позиция, която ти позволява скоростта. Това е съвсем различен тип надпревара, без съмнение. Понякога има хубави моменти, но е трудно да си доволен от състезанията. Различно е!"

Победите обаче по-никакъв начин не трябва се омаловажават, допълва Уебър, заради високата конкуренция.

"За да си успешен, за да печелиш на това ниво, трябва да си добър. Трябва да победиш най-силните, което винаги е било задължително във Формула 1. Трябва да победиш и самите отбори, не само пилотите. Тогава удовлетворението е налице. Когато си на най-високото място на почетната стълбичка, можеш с право да се гордееш."

Коментари
comments powered by Disqus