Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уебър: Шумахер бе на ръба на правилата

15.09.2011 15:34
Туит

Пилотът на Red Bull Марк Уебър критикува Михаел Шумахер за начина, по който отбраняваше позицията си в Италия спрямо Люис Хамилтън, а от ръководството на Mercedes заявиха, че той е свършил отлична работа.

Седемкратният световен шампион водеше страхотна битка за третото място с Хамилтън в първата половина на италианската Гран при, като по-добрата скорост на правите му даваше отличен шанс да парира атаките на британеца и да контраатакува, когато се налага. В крайна сметка Люис успя да мине пред Шумахер, но през цялото време се оплакваше от поведението му.

Тим-шефът на McLaren Мартин Уитмарш заяви, че пилотът на Mercedes е действал „доста грубо“, като мнението на Марк Уебър, който отпадна след контакт с Фелипе Маса в началото на надпреварата, е сходно.

„Битката между Михаел и Люис беше уникална, тъй като двигателят на McLaren стигаше ограничителя на оборотите, така че Михаел имаше предимство на правите“, пише Уебър в своята колона за BBC.

„Той имаше възможност да позиционира своя автомобил така, че да го държи зад себе си. На няколко пъти Михаел се отклони от нормалната линия, за да се защитава. Въпрос на гледна точка е, защото повечето от състезателите не смятат, че това е приемливо.“

„Един от най-очевидните моменти беше на излизането от втория шикан и в „Лесмо“, когато Люис направи чисто минаване, а Михаел пресече линията и после си върна позицията. Толкова много промени на посоката са на ръба на правилата.“

Председателят на Daimler и Mercedes Дитер Цетше обаче явно не споделя позицията на повечето от колегите на Шумахер.

„Михаел свърши отлична работа с един автомобил, който определено не е на нивото на тези на най-добрите ни конкуренти“, коментира Цетше по време на автосалона във Франкфурт.

„Това беше една вълнуваща битка, състезание в най-чистия му вид. Бях толкова въодушевен, че ми се искаше буквално да скоча в телевизора! Двубой от най-високо ниво.“

„Ако Нико (Розберг) не беше ударен в първата обиколка от другия автомобил (на Витантонио Лиуци), то можеше и двамата ни пилоти да се озоват в такава позиция. Това беше велико състезание.“

В крайна сметка Михаел Шумахер остана на пето място, след като Дженсън Бътън (McLaren) направи много силна втора половина на италианската Гран при и финишира втори.

 

Коментари
comments powered by Disqus