Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уебър: WEC настига Формула 1

05.06.2015 12:54
Туит
Уебър: WEC настига Формула 1

Марк Уебър е категоричен, че посоката, в която Формула 1 се развива, не е уместна и че решението му да се присъедини към заводския екип на Porsche е било възможно най-правилното.

След 13 години във Формула 1 Уебър сложи точка на кариерата си в едноместните формули, за да се присъедини към заводската програма на Porsche в маратонските състезание. WEC и "24-те часа на Льо Ман" се развиват с бесни темпове и провокират все по-голям интерес у зрителите и автомобилните компании за разлика от Формула 1, която продължава да губи от блясъка си.

"Имах невероятен късмет, че кариерата ми продължи по този начин", коментира Уебър за американското издание RACER. "Избрах точния момент да спра с Формула 1 и да се присъединя към WEC. Имах дълга кариера във Формула 1 и съм адски горд с постигнатото, но през последните три - четири години шампионатът започна да върви назад що се отнася до пилотската страна. Времената се влошиха, състезанията се промениха и са много далеч от то това, което бяха преди. Това е жалко."

"Хората постоянно ме питат каква е разликата между Формула 1 и спортните автомобили. През 2005, 2006 и 2007 г. Формула 1 беше на едно друго ниво, но през последните няколко сезона двата шампионата се доближиха много. Нико Хюлкенберг дойде наскоро при мен и ми каза: "Натискам, натискам всяка обиколка с Porsche! Формула 1 е по-скоро маратонското състезание!". Хората не искат да чуват това, но истината е такава."

"Обичам Формула 1. Искам тя да бъде върхът на автомобилните спортове. Искам в нея да карат най-силните пилоти, всичко да е на най-високо ниво. Формула 1 обаче загуби много през последните години. Преди време си говорихме с Пол Хембри (спортният директор на Pirelli) и му казах: "Ни имаме квалификация да пилотираме F-18, а управляваме пътнически самолети на Lufthansa!". Пилотите знаят това. Все повече състезатели (от Формула 1) ще се ориентират към спортните автомобили, които могат да им предложат много повече!", завършва австралиецът.

Марк Уебър ще стартира в четвъртия си "Льо Ман" на 13 юни в 16:00 българско време, като Porsche е основен съперник на Audi за победата. 24-часовата надпревара ще се излъчва на живо в ефира на Eurosport.

Коментари
comments powered by Disqus