Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уилсън: Яри-Мати винаги ще бъде част от нашия екип

18.06.2009 11:32
Туит
Уилсън: Яри-Мати винаги ще бъде част от нашия екип

Тим-шефът на Ford Малкълм Уилсън е категоричен, че бъдещето на Яри-Мати Латвала в отбора е сигурно, въпреки че миналия уикенд финландецът допусна поредната си грешка и бе на път да провали едно от най-силните състезания за Синия овал от началото на сезона досега.

Латвала водеше колоната със стабилна преднина след първите пет отсечки на рали „Акрополис“, но в опита си да се откъсне далеч напред спрямо втория Дани Сордо излетя от пътя в последния петъчен етап. Освен че загуби три минути и се смъкна на единайсета позиция, 24-годишният финландец провали тотално стратегията на Ford и остави водещият пилот Мико Хирвонен да чисти отсечките за двамата състезатели на Citroen зад него.

Този път обаче късметът бе на страната на Ford. Льоб, Сордо и частният пилот на Citroen Петер Солберг отпаднаха, Мико запази първото си място, а Латвала се пребори за третото. Вторият Себастиен Ожие не бе регистриран за шампионата на пилотите, което означаваше, че въпреки грешката на Яри-Мати Ford напусна Гърция с пълен актив от 18 точки за отборното класиране.

На въпроса дали е простил на Латвала за нелепата грешка в петък, неговият ръководител Малкълм Уилсън отговаря: „Да. Яри си е Яри. Той ще бъде винаги част от нашия екип, но определено мога да кажа, че това беше една от най-големите му грешки. Имаше огромен ефект върху нашата стратегия за следващия ден от надпреварата.“

„И все пак, важното е, че накрая нещата се наредиха, постигнахме резултат, за какъвто не сме си и мечтали. В петък вечер обаче всичко изглеждаше ужасяващо. Определено не бях доволен от това, което се случи, но сами видяхте, той е достатъчно схватлив и в събота и неделя показа, че си е научил урока.“

Попитан дали Латвала се е реванширал за грешката в края на състезанието, Уилсън уклончиво отговаря: „Да, до голяма степен“.

Коментари
comments powered by Disqus