Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уилямс: Не харесвам новите правила заради по-малката рекламна площ

03.07.2008 13:07
Туит

Франк Уилямс не крие притесненията си, че промените в аеродинамиката догодина ще се отразят върху финансовите приходи на отборите.

За да направи спорта по-атрактивен и да увеличи изпреварванията на пистата, ФИА ще наложи сериозни промени върху аеродинамиката на болидите догодина. Аеродинамичното сцепление ще бъде намалено за сметка на механичното, което ще нарасне значително с повторното въвеждане на сликовете.

Босът на Williams сър Франкс Уилямс признава, че промените са интересни от техническа гледна точка, но и че те ще се отразят директно върху финансовата страна на спорта заради по-малката рекламна площ.

„Ще бъде интересно да видим как ще се отразят промените”, коментира Уилямс пред Autosprint. “Но има нещо, което определено не харесвам в новите регулации. Нека да изясня. Макс Мозли е взел решението да ограничим ефекта от аеродинамиката, за забавим автомобилите. Инженерите работят по въпроса. Но като човек, който се занимава с маркетинг, не мога да преглътна едно нещо. Задното крило ще бъде с 25% по-малко, барджбордовете също ще се променят, както и дефлекторите отстрани на шасито. Това означава, че губим място. А то струва милиони!”

„Ако разликата беше 5 или 10%, нямам нищо против. При 25% обаче е нормално спонсорите да изискват аналогичното намаление в тарифите.”

Уилямс е категоричен, че въпреки финансовите трудности, пред които неговият тим е изправен през последните години, Нико Розберг остава в отбора. „Нико е от огромно значение за прогреса ни, имаме договор с него до края на 2009. Някои може и да се опита да ни го отмъкне срещу 50 милиона долара, но контрактът си е контракт. За щастие тази година финансово сме далеч по-стабилни спрямо сезон 2007.”

Коментари
comments powered by Disqus