Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уилямс: Не сме отписали сезона

08.08.2008 16:06
Туит
Уилямс: Не сме отписали сезона

Сър Франк Уилямс отхвърли предположенията, че неговият тим е отписал сезона и се е фокусирал изцяло върху подготовката за догодина.

Williams стартира сезона по прекрасен начин, но изостана сериозно в развитието на своя автомобил за летните състезания в календара на Формула 1. Според мнозина основната причина за това е преразпределението на ресурсите между оптимизацията на FW30 и подготовката на неговия наследник FW31. Сър Франк Уилямс не отрича това, но е категоричен, че отборът му не е отписал сезона.

„Ние сме тук, за да се състезаваме във всеки един старт, а не само през първата половина на сезона. Работим по две отделни програми – за едната (по настоящия автомобил) отделяме много повече ресурси”, коментира Уилямс.

„Стартирахме работата по механиката на новия автомобил преди много време, а една малка група от нашия екип се занимава с аеродинамиката някъде от октомври – ноември."

„Сега, както е било винаги и преди, много по-голяма част от персонала е ангажиран с настоящия автомобил, като това е възможно благодарение на факта, че започнахме подготовката си за догодина достатъчно рано. Това значи, че не ни се налага да пренасочим всичко към колата за 2009.”

Коментари
comments powered by Disqus