Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уитмарш: Ако всичко беше нормално, щяхме да спечелим

27.03.2012 14:50
Туит

Дъждът на „Сепанг“ е причината McLaren да не спечели първите две места в Гран при на Малайзия, смята тим-шефът на отбора Мартин Уитмарш.

Люис Хамилтън и Дженсън Бътън с лекота спечелиха първите две позиции на стартовата решетка в събота, но Фернандо Алонсо триумфира в края на състезанието въпреки всички проблеми в екипа на Ferrari. Причините за това са две – закъснението на Хамилтън при втория стоп и контактът на Бътън с Нараин Картикеян (HRT). В резултат световният шампион за 2008 г. завърши трети, а носителят на титлата за 2009 г. дори не попадна в зоната на точките.

„Ако беше сухо и ако всичко беше нормално, щяхме да имаме нужното темпо да сме на първа и втора позиция и трябваше да завършим в челото“, обяснява Уитмарш. „И след този уикенд водим в шампионата на конструкторите, но сме на второ и трето място при пилотите. Разполагаме с бърз автомобил и се надявам, че с едно добро представяне в Китай ще си върнем позициите.“

Уитмарш е категоричен също, че неговите механици са постъпили правилно, като не са освободили Хамилтън в първия възможен момент.

„Задържахме Люис. Не мисля, че бяхме прекалено консервативни (в бокса), тъй като ако го бяхме пуснали по-рано, не бе изключено той да се удари в идващия Маса. Мисля, че момчето взе правилното решение. Гледах отново на запис ситуацията, тъй като си помислих, че сме действали прекалено предпазливо. Заради това, че го задържахме. Фернандо излезе начело. В противен случай изходът от състезанието щеше да е различен.“

Дори и да беше оглавил колоната обаче, Хамилтън едва ли щеше да спечели, тъй като темпото на MP4-27 бе по-лошо от това на F2012 на Ferrari и от C31 на Sauber, извел Серхио Перес до страхотната втора позиция. Уитмарш обаче не се притеснява от този факт.

„Като цяло изоставахме по отношение на скоростта, но пък и не бяхме особено бавни. Реалните ни конкуренти (за титлата) също не спечелиха много точки, ето защо казах на Люис, че това е един от тези дни, когато просто трябва да ограничиш до минимум негативните последствия и да спечелиш ценните точки, които накрая на годината ще те направят шампион. Мисля, че той ще осъзнае това рано или късно и ще разбере, че сме взели правилното решение.“

Коментари
comments powered by Disqus