Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уитмарш: Бътън ще бъде следващият шампион

08.06.2009 15:05
Туит
Уитмарш: Бътън ще бъде следващият шампион

Тим-шефът на McLaren Мартин Уитмарш заяви категорично, че Дженсън Бътън ще наследи титлата на Люис Хамилтън в шампионата на пилотите.

Сребърните стрели не започнаха добре кампанията си този сезон, но след първите няколко състезания успяха да наваксат част от изоставането си. Този уикенд в Истанбул обаче Люис Хамилтън и Хейки Ковалайнен имаха сериозни проблеми с автомобила и финишираха извън първата десетка. Нулата в Турция на практика оставя отбора без шанс да защити титлата си при пилотите, признава Уитмарш.

„Дженсън е в отлично форма. Сигурен съм, че го заслужава“, допълва босът на McLaren-Mercedes. „Дълги години се бореше в дъното на колоната, но сега върши по прекрасен начин това, което се иска от него. Има бърз автомобил и според мен той ще бъде следващият световен шампион. Отново казвам, върши по прекрасен начин работата си.“

„Що се отнася до нас, трябва да направим така, че догодина отново да сме на ниво. Длъжни сме да насочим ресурсите си по такъв начин, че да се върнем в челото.“

Уитмарш е на мнение, че слабата форма на McLaren и Ferrari се дължи на факта, че миналия сезон и двата тима се бореха до последно за шампионската титла, докато Red Bull и Honda, чийто пряк наследник е Brawn GP, стартираха много по-рано новите си проекти.

„Мисля, че ние и Ferrari все още си плащаме за това, което се случи последните няколко години. Но ние сме състезателен отбор и не ни приляга да кажем, че няма да се борим отново за победата този сезон. Това не е в кръвта ни. Ще натискаме здраво и ще се надяваме, че автомобилът ще върви напред. Реалисти сме, не мога да обещая, че изведнъж отново ще се качим на подиума, но ще продължим да натискаме и да изстискваме максимално потенциала на този болид. Същевременно обаче ще направим всичко необходимо, за да сме сигурни, че догодина отново ще бъдем на ниво.“

Уитмарш допълва, че слабото представяне в Турция не е било изненада, въпреки че по време на свободните тренировки в петък MP4-24 стоеше отлично на пистата.

„В петък, когато пистата беше още зелена, имаше голям ентусиазъм от страна на феновете, но не и в нашия екип. Гледахме реално на нещата. Знаехме, че уикендът ще е тежък. А след като в квалификациите не бяхме на ниво, беше ясно какво ни предстои. Видяхте какво се случи с Рубенс (Барикело). Въпреки че разполагаше с отличен автомобил, нямаше как да навакса изоставането си и се бореше в дъното на колоната. Когато се провалиш на квалификациите, почти няма какво да направиш, за да минеш по-напред. И двамата ни пилоти караха добре, но това беше програма максимум.“

Коментари
comments powered by Disqus