Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уитмарш: Ще спечелим една секунда

21.03.2011 18:21
Туит

McLaren ще оборудва своя автомобил с нова изпускателна система и под за предстоящата Гран при на Австралия. Ако предположенията на Мартин Уитмарш и неговия екип се потвърдят, то MP4-26 ще спечели една секунда на обиколка.

McLaren изостана драстично в предсезонната подготовка главно заради лошата надеждност на MP4-26, която непрестанно съпътстваше Дженсън Бътън и Люис Хамилтън по време на зимните тестове. Въпреки това базираният в Уокинг тим се надява, че ще може да компенсира това с предстоящите промени по автомобила.

„Не съм доволен от това къде се намира нашият автомобил по отношение на надеждността, както и скоростта, която показахме на тестовете”, обяснява Мартин Уитмарш. „Направихме някои наистина драстични промени, които ще може да видите в Австралия. Това крие известен риск, но мисля, че решението ни е правилно. Надяваме се този риск да се отплати и автомобилът ни да е много по-конкурентен в Австралия”.

Водещите елементи в предстоящия ъпдейт са новата изпускателна система и под, но промяната не засяга само тях. „Ще имаме напълно нов под и нова изпускателна система”, продължава Уитмарш. „Има още много други (нови) части, но тези, които хората в Австралия ще забележат ясно, са тези.”

Първоначалният замисъл при конфигурирането на изпускателната система е бил далеч по-сложен, но той е създал серия от проблеми при MP4-26. „Дизайнът ще бъде по-прост от този, който имахме преди. Мисля, че като цяло дизайнът на изпускателните системи стана прекалено краен при много от автомобилите. Нашето решение бе прекалено сложно, но ползите при него не бяха достатъчни според мен, за да го използваме."

"Като цяло смятам, че автомобилът ни изначално не е лош, но трябва да отключим потенциала на изпускателната система и начинът, по който тя обдухва пода. Разполагаме с някои много творчески идеи, част от които работят поразително добре. Но колкото и да работят добре, те трябва да са достатъчно надеждни, за да издържат едно състезание. За съжаление някои не бяха и затова трябваше да се върнем назад. При всеки случай обаче смятам, че открихме някои интересни неща по отношение на скоростта.”

Уитмарш признава, че е рисковано да се правят такива мащабни промени, но и че те са оправдани на фона на това колко по-бърз може да стане MP4-26. “Все още мисля, че уикендът ще бъде труден, но се надявам, че можем да подобрим резултатите си със секунда. Това не е начинът, по който искаме да действаме след подобни тестове, но смятам, че решението е правилно.”

Тим-шефът на McLaren признава, че не очаква победа, но неговият екип отива в Австралия именно за нея. „Не мога да правя каквито и да е прогнози, но целта ни винаги е да печелим състезания. И все пак не мога да прогнозирам победа.”

Коментари
comments powered by Disqus