Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уитмарш: Време е да се погрижим и за спектакъла

23.01.2009 15:58
Туит
Уитмарш: Време е да се погрижим и за спектакъла

Отборите във Формула 1 трябва да използват инерцията, която натрупаха през последните няколко месеца по отношение намаляването на разходите в спорта, и да се погрижат за подобряване качеството на състезанията. Това е мнението на новия тим-шеф в екипа на McLaren Мартин Уитмарш.

„Конкурентността е присъща за всички отбори във Формула 1, те се състезават от много години един срещу друг, така че е изключително трудно да работят съвместно“, коментира пред Autosport Уитмарш.

„Лука ди Монтедземоло е страхотен председател, мисля, че върши прекрасно ангажиментите си. Много от отборите направиха сериозни компромиси, а ние се нуждаем именно от това. Гледайки стартовата решетка, трудно може да си представите, че от едната страна стои Toyota – най-големият автомобилен производител, а от другата – отбори като Williams и Force India. Как да балансираш амбициите и желанията им относно развитието на Формула 1? Това е изключително трудна задача. Ето защо влагаме огромни усилия, за да вървим напред.“

„Нормално е да сме концентрирани върху механизмите за ограничаване на разходите, тъй като този процес е наложителен. Не беше отдавна, когато коментирахме цена от 20 милиона евро само за двигатели и още купища пари за скоростни кутии. А през 2010 година клиентските тимове ще получават целия пакет за 6,5 милиона евро. Това е огромна стъпка напред. Показва колко отдадени на идеята са автомобилните производители, които по правилник не са задължени да доставят двигатели на други отбори. Постигнахме много голям напредък досега, но трябва да обърнем нужното внимание и на спектакъла, който генерира Формула 1. Трябва да сме сигурни, че вземаме правилните решения в тази насока, да ги правим въз основа на сериозни проучвания.“

Уитмарш е категоричен, че преди да бъде пусната в ход, всяка една промяна трябва да бъде добре обмислена. Ето защо ФОТА планира серия маркетингови изследвания, за да установи плюсовете и минусите на съвременната Формула 1 и зоните, в които са нужни промени.

„Има няколко наистина интересни външни проучвания, но и самите отбори правят свои маркетингови изследвания, за да преценят какво трябва да се промени във формата на състезанията и квалификациите, кои са основните елементи във Формула 1, които трябва изрично да запазим. Мисля, че всеки е достатъчно отворен към промените, но не трябва да избързваме и да правим някакви корекции просто защото модата го изисква. Истината е, че през последните два сезона атмосферата беше страхотна. Формула 1 е фантастичен спорт така или иначе, така че трябва да сме сигурни, че ще го направим по-интересен за феновете.“

Коментари
comments powered by Disqus