Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Underground Racing Lamborghini TTG: Не е за вярване

24.11.2009 08:53
Туит

Underground Racing представи двойнотурбинирания Gallardo, който генерира 1500 к. с. при колелата.

Lamborghini TTG, който е подготвен специално за един от клиентите на тунера, е отчел на динометъра 1500 к. с. при колелата със състезателното гориво VP C16 и налягане в турбото от 2 бара. Ако отчетем загубите в силовия тракт, максималната мощност на мотора, измерена на коляновия вал, може да достигне приблизително 1875 к. с, но кому е нужно това?

От компанията отбелязват, че в ръцете на посочения клиент куплираният с модифицираната шестстепенна трансмисия Gallardo TTG е покрил дистанцията от четвърт миля (402 м) за по малко от десет секунди при максимална скорост от 257 км/ч. Това е и първият досег на новия собственик с автомобила, като самият той не се е пробвал на драг от близо десет години.

Горепосочените цифри определено не изглеждат реалистични или са постигнати за сметка на крайно ограничения ресурс на 5,2-литровия V10. Ето защо очакваме допълнителна информация от страна на Underground Racing.

 

Коментари
comments powered by Disqus