Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

USF1: Краят на пътя

19.02.2010 08:02
Туит
USF1: Краят на пътя

Според различни източници и слухове американският отбор USF1 е пред фалит и вероятността да го видим на пистата клони към нула.

Най-големият вестник в САЩ „Ню Йорк Таймс” пише в днешния си брой, че базираният в Шарлот отбор е бил „поразен от финансови затруднения”. В началото на месеца шефът на отбора Кен Андерсън заяви: „няколко спонсора ни разочароваха, но все още се развиваме по план”.

Въпреки това официалните краш тестове на автомобила, които бяха насрочени за тази седмица в Англия са били отменени по настояване на отбора, както и предварително заявените от различни медии интервюта. Това се отнася и за тестовете на автомобила с кодово наименование Type 1, които на този етап „нито са предвидени, нито се планират”, съобщава още „Ню Йорк Таймс”.

„Всичко е много просто: парите на спонсорите така и не бяха преведени по нашите сметки и целият проект трябваше да спре. Имаше пробламе с плащането на заплатите и издължаването към доставчиците. Това е неприятната истина в момента”, казва пред изданието вътрешен човек от USF1 пожелал анонимност.

Андерсън и спортният директор на отбора Питър Уиндзор са отказали коментар. Това означава, че слуховете за това, че подръжникът на тима – главният изпълнителен директор на YouTube Чад Хърли, търси друг отбор, на който да стане спонсор, са верни. Campos Meta е името, за което се говори.

Според информации в аржентинската преса Уиндзор е предупредил вече обявения пилот на USF1 Хосе Мария Лопес, че има финансови затруднения с отбора и е по-добре той да търси други възможности. Източник, близък до Лопес, коментира, че „Campos Meta е най-добрата алтернатива за Лопес – все пак те имат реален автомобил, който ще се състезава, докато ситуацията с USF1 отива към фалит”.

Коментари
comments powered by Disqus