Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ути Бъчваров стана първият собственик на пикапа Mazda ВТ-50

21.03.2007 17:03
Туит

В търсената концепция за автомобил с поведение на лимузина в града и на истински off-road извън пътя, който същевременно може да носи 1 тон полезен товар, ВТ-50 е своеобразен връх. Той предлага качеството и комфорта, познати от луксозните лимузини, съчетани със сигурно поведение на пътя, както и изобилие от пространство.

Тези три особено важни елемента са в основата на избора на Ути Бъчваров да предпочете ВТ-50. Като запален любител на лова, той определено се нуждае от луксозен и комфортен интериор, където може да се чувства напълно удобно по време на продължителните и неравни преходи. От друга страна мястото, което автомобилът предлага задоволява и най-претенциозния фен на дългите пътешествия. Пикапът на Ути ще се превърне и в подвижна кухня, където мигновено ще бъде приготвена вечеря за неочаквани посетители и очаквани приятели.

Широките седалки са изработени от високотехнологичен материал, запълнен с пяна, който осигурява максимална стабилност и комфорт на пътя и извън него (особено на труднопроходими и неравни терени). Колкото до аудиосистемата, тя е интелигентна технология, задоволяваща и най-претенциозния музикален любител. Системата за контрол на звука (ALS) автоматично избира настройките и силата си спрямо скоростта на автомобила, за да предложи на своите пътници най-прецизния звук за момента. Към тези екстри можем да прибавим електроуправляемите сртанични огледала, подвижния пепелник, който идеално пасва във всички ниши в купето.

Новият ВТ-50 се предлага с три различни купета - Regular Cab (двуместен с голямо товарно пространство), Freestyle Cab (четириместен с четири срещуположно отварящи се врати без средна колона) и Double Cab (пет местен с 4 нормални врати). Подобренията на купето и допълнителните усилващи греди във вратите, превръщат вътрешността на ВТ-50 в изключително сигурно място. В допълнение на това, стандартно се предлагат всички елементи на пасивната безопасност – предни триточкови инерционни предпазни колани с пиропатрони и ограничители на натоварването, задни триточкови инерционни колани, предни фронтални въздушни възглавници и по-големи странични въздушни възглавници за защита не само на тялото, а и на главата на водача и на пътника до водача. Стандартни са и регулируемите по височина подглавници за всички места за защита от така наречения „камшичен удар”. За активната безопасност на автомобила се грижат новото поколение 4W-ABS, заедно с EBD – за прецизно разпределение на спирачното усилие към всяко колело и за запазване управляемостта на автомобила дори при интензивно спиране. Разбира се, най важната характеристика на този тип автомобили е пълноприводното предаване 4х4. Mazda BT-50 е истински off-road автомобил, с възможността за ръчно превключване на режим 4х2 и 4х4, скоростна кутия с нормални и off-road предавки, самоблокиращ се заден диференциал, предно независимо торсьонно окачване с горен и долен носач и напречна стабилизираща щанга и твърд мост с листови ресори отзад. Всичко това позволява на BT-50 да преодолява невъзможни дори за повечето SUV автомобили. BT-50 може да се катери по наклон до 32о, да се спуска по наклон до 27о и да се движи по терен с цели 49о страничен наклон, без да се преобърне.

Двигателят е с впръскване на горивото по система Сommon Rail с два разпределителни вала, 16 клапана и турбокомпресор с променлива геометрия. Всички тези върхови технологии водят до максимална мощност от 143 к.с. и максимален въртящ момент от 330 Nm при само 1800 об./мин. Разходът на гориво е изненадващо нисък за такъв огромен автомобил – 8,3 л/100 км. при версията 4х2 и само 8,9 при версия 4х4. Естествено покрива най-строгите за момента екологични норми Euro 4.
Коментари
comments powered by Disqus