Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Уволненията във Ferrari започнаха!

17.12.2014 12:59
Туит
Уволненията във Ferrari започнаха!

Инженерният директор на Ferrari Пат Фрай и главният дизайнер на Скудерията Ник Томбазис са освободени. Двамата напускат тима вследствие на реорганизацията, която новият тим-шеф Маурицио Аривабене стартира.

Фрай напусна McLaren, за да се присъедини към екипа на Ferrari в средата на 2010 година. Първоначално британецът изпълняваше функциите на технически директор, отговарящ за развитието на шасито, но след появата на Джеймс Алисън бе номиниран за главен инженерен директор.

Слуховете за неговото напускане плъзнаха още при появата на Марко Матиачи и бяха подкрепени от уволнението на Лука Марморини. Въпреки това Фрай остана в отбора, като Аривабене взе крайното решение той да бъде отстранен.

Главният дизайнер Николас Томбазис също прекара две години в McLaren, преди да се завърне в Скудерията през 2006 година. С негова помощ италианците спечелиха титлата при пилотите през 2007 г. благодарение на Кими Райконен и двете отборни отличия през 2007 и 2008-а. Слабите резултати през тази година обаче са причината и той да бъде освободен.

При новата ръководна структура на Ferrari Джеймс Алисън остава технически директор, като новият главен дизайнер Симоне Реста и ръководител на програмата за двигателите Матиа Биното ще отговарят пред него. 

Масимо Ривола поема ръководството на дейностите, свързани с Формула 1, а Антонио Колета ще контролира GT и Corse Cliente програмите. Лука Балдисиери остава ръководител на Ferrari Driver Academy, като той ще докладва директно на Аривабене. 

Ferrari отваря и нов департамент, отговорен за всички търговски аспекти. Ренато Бизинани, който досега ръководеше прес отдела, ще бъде маркетинг мениджър в новата структурата, а на негово място ще заработи Алберто Антонини.

Коментари
comments powered by Disqus