Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В аванс: Новото Audi A5

09.03.2007 11:03
Туит

Audi представиха най-новото попълнение в гамата си – купето A5, на автосалона в Женева.

Дългата цели 4,60 метра купе-версия на Audi A4 си остава пълноценен четириместен автомобил, като базовата модификация ще се задвижва от двулитров TFSI-двигател със 177 конски сили.

Над нея са позиционирани вариантите с 3,2-литров FSI-мотор с 255 к. с., както и очакваният малко по-нататък спортист S5 с 4,2-литров V8 с 350 к. с. Очаква се и появата на абсолютния топспортист RS5, който вероятно ще има под предния си капак познатия от RS4 фамозен „осмак” с 420 конски сили.

Дизелите ще са застъпени от версията 3.0 TDI с 233 к. с. Възможността за създаване на ултимативен топмодел на серията А5 с двигател V12 TDI с шест литра работен обем не е голяма, но не е и в сферата на невъзможното. Напълно сигурно за сметка на това е, че всички двигатели ще се предлагат и в комбинация със система за задвижване на четирите колела Quattro, която ще влиза в серийната екипировка на по-мощните модификации. Като опция ще може да се поръча и трансмисията с два съединителя DSG.

В стилистично отношение, A5 остава верен изцяло на типичния за марката стил, като нова е преди всичко постепенно изкачващата се назад странична линия, както и специфичната дъга на покрива. Остъклената площ заема доста малко място, а средните колони са почни незабележими. Задната част изглежда масивна и широка – впечатление, което се подсилва и от тесните стоп-светлини, които леко напомнят на купето на „тройката” на BMW. От 2008 година моделът ще получи и кабриовариант, който ще наследи досегашното кабрио на A4 и за в бъдеще ще продължи да залага на мекия покрив.

Audi са останали верни на себе си и в интериора, който е само леко модифициран. Качеството е на най-високо равнище, както и вложените в изработването материали.

Коментари
comments powered by Disqus