Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Infiniti преосмислиха производството на „горещия“ Q50

04.01.2015 13:44
Туит
В Infiniti преосмислиха производството на „горещия“ Q50

Прототипът на модела бе показан през март миналата година в Женева

 

Само преди шест месеца писахме, че така нареченият концептуален „горещ“ седан Infiniti Q50 Eau Rouge е на път да поеме към конвейера. Въпреки това сега се появява тъкмо обратната информация. От своята Facebook страница бившият ръководител на компанията Infiniti Йохан де Найсен пише, че вицепрезидентът на Nissan ще се откаже от идеята за стартиране на Eau Rouge в серийно производство.

Според бившия шеф на компанията в Infiniti смятат, че проектът на „горещ“ седан Q50 е безперспективен. Припомнете си, че прототипът на този модел бе показан през март миналата година в Женева. Автомобилът е оборудван със същия двигател, който е монтиран на Nissan GT-R: V6 3,8 568 к.с. (600 Нм). По-рано бе съобщено, че е налице възможност за появата на серийно производство на опростена версия на Eau Rouge, но за това няма доказателства. Външно демонстрационният прототип Eau Rouge се отличава от серийния модел със спортния си бодикит.

 

 

Коментари
comments powered by Disqus