С пускането на пазара на по-достъпни версии компанията се надява да удвои продажбите
Минималните нива на оборудване на рестилизираните модели 718 Cayman и Boxster 718 в Европа притежават боксеров двигател 2,0 литра с мощност 300 к.с. и 380 Нм. Но в Китай (и само там) компанията лансира дефорсирани версии със същото име. Те имат един и същ турбо двигател, генериращ 250 к.с. и 310 Нм (работещ в тандем с роботизирана PDK). Ускоряването от нула до сто и купето и роудстъра отнема 5,6 секунди или 5,4 секунди с пакета Sport Chrono, а тяхната максимална скорост е 260 км/ч. За сравнение, при европейските версии с 300 к.с.- ускоряването е 4,7 секунди, а максималната скорост - 275 км/ч.
С пускането на пазара на по-достъпни версии Porsche се надява да удвои продажбите на Cayman и Boxster в Китай.
Компанията предвижда през първата пълна година на продажбите (2017 г.) на 718 Boxster и 718 Cayman двата модела ще получат близо 4500 нови клиенти в Китай (през 2015 г. - около 2500 екземпляра и за двата модела).
Цените на новите модели са съответно 588 000 юана (80 250 евро) за купето и 598 000 (81 600) за роудстъра. В същото време на непромененият Cayman с 275 к.с. струва сега повече от 700 000 юана (95 500 евро), а 600 000 юана (81 800) вече е психологически праг за намаляване на цената на Porsche, която е опасно ниска не само за преките конкуренти, но и за роднините от концерна Volkswagen Group. Например, в Китай цената на купето Audi TT стартира с с минимална цена от 542 800 юана (74 000 евро) с двулитров мотор, мощност 230 конски сили, предно предаване и роботизирана трансмисия.