Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Lotus са разрешили проблема от Барселона

29.02.2012 17:12
Туит

Техническият директор на Lotus Джеймс Алисън се надява, че ограничената тестова програма на тима няма да се отрази върху подготовката на E20 и той ще бъде конкурентен още от самото начало на сезона.

Екипът на Lotus прекрати програмата си на „Каталуня“ миналата седмица още след първия ден заради проблем с второто шаси. Оказа се, че той засяга също първия произведен автомобил и няма как да бъде отстранен на пистата, което принуди отбора да потегли обратно към базата си в Енстоун. Въпреки това Алисън е оптимист за бъдещето на отбора.

„Това, че пропуснахме четири дена от тестовете, определено не е най-добрият вариант“, коментира техническият директор на Lotus. „На този етап от годината всеки километър е важен за нас, както и за другите отбори. Но пък има и причини да сме оптимисти."

"На първо място завъртяхме много обиколки на „Херес“ без абсолютно никакви проблеми и получихме доста ясна представа за автомобила. На второ - някои малки проблеми, които отчетохме там, трябваше да бъдат решени, а частите все още не бяха готови миналата седмица. За сметка на това този четвъртък автомобилът ни ще бъде оборудван с тях. Нямаме търпение да се върнем отново на пистата.“

Промените, които са били наложени от проблемните зони, са дали своето отражение върху общото тегло на автомобила, което е нараснало с килограм. Това обаче няма да има ефект върху представянето на Е20. „Говорим само за един килограм, това се контролира лесно. Няма да има никакво съществено отражение върху скоростта и поведението на автомобила“, продължава Алисън.

„В Барселона докарахме напълно ново шаси, E20-02. Завъртяхме няколко инсталационни обиколки във вторник сутринта, след което Ромен (Грожан) се прибра в бокса, за да го подготвим за първата серия. Още когато е натиснал спирачките при спирането за завой номер едно в първата си летяща обиколка обаче, той е усетил, че нещо не е наред. Каза ни по-радиото, че прекратява тази серия и се връща в пита. На момента установихме, че е налице проблем в зоната, където се фиксира предната част на горния двоен напречен носач отзад.“

Алисън допълва, че не се е налагало шасито на Lotus да минава отново задължителните 18 краштеста на ФИА, но и че целият екип в Енстоун е бил много натоварен през изминалите дни.

„Това бяха няколко много тежки дни, но определено мога да кажа, че всеки свърши задачите си по прекрасен начин. Още на първия ден, след като се върнахме във фабриката в Енстоун, събрах целия персонал и обясних ясно и точно какво се е случило. Всеки разбра, че положението не е добро, но и че ситуацията е под контрол. Проектирахме новите части, изработихме ги и ги монтирахме на шасито. После направихме съответните тестове и след положителните резултати от тях шасито пое отново към Испания.“

Lotus ще използва първото шаси в Барселона утре, когато започват последните колективни тестове преди началото на сезона, а E20-02 ще бъде резервно.

Коментари
comments powered by Disqus