Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Lotus се притесняват от ниските температури

29.05.2012 16:34
Туит

Тим-шефът на Lotus Ерик Булие изрази притесненията си относно това колко чувствителен е автомобилът на базирания в Енстоун отбор на промените в температурата на околната среда и пистата.

E20 разполага с достатъчно скорост, за да се бори за първото място през този сезон, но победата все още е мираж за бившия заводски отбор на Renault. Една от причините за това е, че Кими Райконен и Ромен Грожан изпитват сериозни затруднения, когато температурите са по-ниски.

Специално при Грожан Гран при на Монако приключи още на старта, докато Айсмен трябваше да се бори много здраво за деветото място, въпреки че по време на свободните тренировки и квалификациите Е20 показа завидно темпо.

„Притеснително бе да наблюдаваме как по време на надпреварата състезателното ни темпо се влошава и че то е свързано толкова с атмосферните условия”, коментира Булие. „Когато си наясно, че гумите демонстрират сериозна деградация, целта ти е да конструираш автомобил, който ги пази добре. Не сме и очаквали обаче, че това, което е основната сила на нашия автомобил, може да се окаже и такъв недостатък, когато температурите започнат да падат.”

Едва ли Lotus ще може да поддържа темпото на развитие, с което Red Bull, Ferrari и McLaren разполагат, но това, че в рамките на следващите няколко старта, особено тези във Валенсия и Будапеща, ще бъде значително по-топло отколкото в Княжеството, вероятно ще бъде от полза на Райконен и Грожан в битката с техните съперници от трите водещи тима, както и от Mercedes.

Коментари
comments powered by Disqus