Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Mercedes не искат промени в правилника

20.04.2016 18:30
Туит
В Mercedes не искат промени в правилника

Спортният директор на Mercedes Тото Волф смята, че състезанията във Формула 1 са достатъчно качествени в момента и че планираната за 2017 г. промяна в техническия правилник е излишна.

ФИА подготвя сериозна ревизия на техническия правилник за следващия сезон, която да направи автомобилите по-зрелищни за наблюдаване. Аеродинамичният пакет ще бъде променен драстично, гумите ще станат по-широки и максималната мощност на двигателите ще бъде увеличена, за да могат времената за една обиколка да се подобрят приблизително с пет секунди. Според Тото Волф обаче революцията, която Федерацията подготвя, може да има негативен ефект.

„Дори и носителят на търговските права (CVC Capital Partners, представян от Бърни Екълстоун) да недоволства от това, че в много голяма част от надпреварите бяхме далеч напред и успоредно с това спечелихме на два пъти шампионатите, трябва да признае, че колкото по-дълго техническият правилник е стабилен, толкова по-близки стават резултатите на отборите, което се случва и понастоящем”, коментира Волф за Autosport.

„Напредъкът, който постигаме сега, е минимален, защото вече сме стигнали платото, докато останалите все още правят големи крачки в развитието си. В момента ситуацията е идеална, състезанията са страхотни, видяхме три поредни вълнуващи надпревари! Дали сме способни да реагираме адекватно и да признаем, че настоящите правила са добри? Не знам!”

Правилникът за сезон 2017 относно аеродинамиката е до голяма степен формулиран, но ситуацията с гумите остава твърде неясна на този етап.

Коментари
comments powered by Disqus