Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Red Bull не смятат, че тестовете през сезона са нужни

04.05.2012 16:19
Туит

Тим-шефът на Red Bull Кристиан Хорнер изрази съмненията си относно нуждата от тестове по време на сезона след тридневната сесия на „Муджело”.

Всички тимове с изключение на HRT бяха в Италия тази седмица, за да работят по подготовката на своите автомобили преди европейската фаза на шампионата. Ползите несъмнено са налице, но и разходите не са за пренебрегване, обяснява Хорнер.

„Всеки тест е полезен, но дали Формула 1 има нужда от тестове по време на сезона, е друга тема”, коментира босът на Red Bull пред Autosport. „Ако видите разходите тук, ще разберете, че километражът, който покрихме, е близо колкото за три Гран при уикенда. Мисля, че в много отношения би било по-добре да имаме един старт повече отколкото да тестваме.”

Напрежението върху персонала също е голямо, особено с оглед на факта, че през този сезон календарът нарасна на 20 старта.

„Сезонът е много изтощителен за момчетата, а ние разформирахме тестовите си екипи преди доста време. Пистата "Муджело" е страхотна, прелестно съоръжение, което пилотите харесват, но дали си струва да тестваме през сезона? Опитваме се да ограничаваме разходите, а този тест прави точно обратното. Трябва да вземем предвид тези фактори и да преценим по-нататък дали е правилно да продължаваме така.”

Тим-шефът на Lotus Ерик Булие споделя сходна позиция с тази на Хорнер.

„Бихме предпочели да пропуснем този (тест). Когато имаш проблеми, сигурно е различно. Сигурен съм, че от Ferrari са много доволни. Като цяло обаче сме против това."

"Предпочитаме тези допълнителни дни да са през февруари като миналата година, но много зависи от това в каква позиция се намираш в момента. Убеден съм, че част от отборите биха гласували „за”, тъй като имат нужда от време на пистата, за да направят автомобилите си по-бързи. Тимовете, които разполагат с добра техника обаче, не се нуждаят от това.”

Коментари
comments powered by Disqus