Въпреки слабите резултати французите смятат, че вървят в правилната посока
Миналата година Renault бе четвъртият по сила отбор, като ръководството на тима очакваше през настоящата да е близо до Голямата тройка. Получи се обаче точно обратното. Клиентският тим на McLaren изпревари французите, които се смъкнаха пети в класирането и са на светлинни години от първата си победа след завръщането във Формула 1.
Разликата между McLaren и Renault в шампионата на конструкторите е цели 34 точки. Проблемите с надеждността в началото на сезона са една от причините за това изоставане. Въпреки това техническият директор в департамента за задвижващи системи Реми Тафен смята, че неговият екип е свършил работата си.
„Доволни сме от представянето на двигателя, но това далеч не е краят. Трябва да работим здраво за следващата година, както и за по-следващата”, коментира Тафен.
„Цялостното представяне на автомобила е добро, доволни сме и от начина, по който се справихме с проблемите с надеждността от началото на сезона.”
„Има накъде да се развиваме и целта ни е именно тази. Последните спецификации на задвижващата система дебютираха на „Спа” и „Монца”, така че вече сме концентрирани върху 2020 и 2021 година. Целта ни е да подобрим динамичните характеристики и надеждността.”
Даниел Рикардо и Нико Хюлкенберг би трябвало да завършат сезона без наказания за смяна на компоненти по задвижващата система. И двамата ще използват стари двигатели за петъчните тренировки в оставащите четири кръга до края на сезона и ще разчитат на последната спецификация за квалификациите и състезанията.