Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Русия може и да спрат производството на чужди марки

08.07.2014 10:38
Туит
В Русия може и да спрат производството на чужди марки

Заплашени са фирми като Peugeot-Citroen, BMW, Ssang-Yong и Opel

Поради стагнацията на пазара и намаляването на вносните мита, автомобилните фирми, произвеждащи коли в страната могат да спрат поточните линии още през 2018-2019 г.

Руският пазар преживява стадий на снижаване на продажбените обеми, като според експертите през тази година обемът на продажбите може да се окаже по-нисък  от прогнозирания с 26%. През 2018 г. този „дефицит“ може би ще достигне 36% от предварителните разчети на специалистите. По тази причина за много автомобилни производители ще е по-изгодно да закрият съществуващото или да не започват производство в Русия и да се върнат към вноса на автомобили. В зоната на риска например се намират фирми като Peugeot-Citroen, BMW, Ssang-Yong, Opel и китайските компании, пише изданието „КомерсантЪ“.

Руските автомобилни производители заявиха наскоро на експертен съвет по въпросите на промишлеността при комитета на Държавната Дума необходимостта от подкрепа от страна на държавата, защото в противен случай стагнацията ще продължава. При влизането на Русия във ВТО през 2019 г. вносните мита ще се намалят от 25% на 15% и това ще е още една причина в полза на вноса и изнасянето на производството от руска територия. В резултата от това вносът на автомобили може да нарасне до 1,4 милиона автомобила или с 67 % при 29 % през 2014 г. Делът на местното производство на чужди марки може да намалее от сегашните 52% (1,3 милиона автомобила) до 26% (600 хиляди броя).  

Коментари
comments powered by Disqus