Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Щатите произвеждат евтини коли на три колела

11.06.2015 10:44
Туит

Бюджетният малък автомобил с разход на гориво от 2,8 л/100 км ще струва 6800 долара

Американската компания Elio Motors, основана през 2008 г. от Пол Елио, обещава да пусне в средата на 2016 г. на пазара бюджетен автомобил на три колела на цена от 6800 долара с разход на гориво от 2,8 л/100 км. Човек веднага може да си помисли, че става дума за поредния утопичен, каквито историята познава много, но в случая с Elio Motors нещата изглеждат доста сериозно: има инвеститори, доставчици, партньори за производство и ясен план за развитие. В момента е готов петият поред готов прототип (P5), и ще бъдат направени около тридесетина екземпляра за различни тестове.

Все още няма официални снимки на петия прототип, затова ви предлагаме фотографии на четвъртия. Автомобилът ще се предлага в седем екстериорни цвята, включително червен, син, зелен и черен.

Триколката дори има багажник. Може да изглежда малък, но в него се помества самият основател на компанията. Теоретично е възможно в миниавтомобилчето да пътуват трима.

Elio има бензинов двигател, конструиран по поръчка специално от немската компания IAV. Работният му обем е 0,9 литра и работи в комбинация с автоматична трансмисия Aisin. Благодарение на тях триколката развива максимална снкорост от 160 км /ч. От производителя твърдят, че колата отговаря на най-високите стандарти за безопасност и ще дойде на пазара с три въздушни възглавници, ABS, каросерия с усилена конструкция с  деформационни зони.

Интериорът също не е окончателен. Акцентира се върху миниатюрните огледала за задни виждане, докато в кабината въбще няма, така че видимостта няма да е на ниво.

Седалката на водача обаче не променя разположението си. Пътникът отзад опира главата си в тавана, както и влизането му не изглежда много просто.

Базовото оборудване не е никак бедно. То включва климатик, радио, електрически стъкла и ключалки. От Elio Motors твърдят, че 90% от оборудването е американско. Производството на автомобилчето се извършва във фабриката в Шивпорт, щата Луизиана, където концернът General Motors вече е сглобявал моделите Hummer H3 и Chevrolet Colorado. Производствен партньор се явява фирма Comau, кяото е в състава на групата FCA. Там ще бъдат разкрити 1500 работни места, а всички участващи в цялостния процес ще участват 18 000 души от цялата страна.

Наред с другите неща, Пол Елиоo въвежда и на нови управленски практики, например, той редовно провежда срещи на високо равнище с доставчиците, събира ги в една зала, за да обсъдят всички аспекти на дизайна и технологията на автомобила. Междувременно прототипът P4 беше на национално турне и събра възторжените отзиви на публиката. Близо 43 000 души са заявили, че ще се наредят на опашката, когато бюджетната триколка се появи на конвейера.

Коментари
comments powered by Disqus