Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Subaru са готови за финала на сезон 2008

28.11.2008 11:52
Туит

Скоростните етапи на рали „Великобритания”, където ще приключи сезон 2008 в световния шампионат, са разположени само на няколко часа южно от щабквартирата на Subaru WRT. Познатият терен и традиционно тежките условия в горите на Уелс дават последен шанс на отбора да се пребори за първата победа на Impreza WRC2008 през тази година.

Суонси и Кардиф ще си поделят домакинството на рали „Великобритания”. Сервизният парк е базиран в комплекса SA1 Waterfront в Суонси, докато официалната церемония по откриването на надпреварата ще се състои в четвъртък от 18:00 (20:00 българско време) пред съда в Кардиф. В събота от 18:15 (20:15) рали „Великобритания” ще посети „Милениъм стейдиъм” за суперспециалния етап, а в неделя – след 19 скоростни отсечки и общо 348,99 състезателни километра, тримата най-бързи ще се качат на подиума отново в Кардиф около 15 часа.

През декември в Уелс температурите са малко над нулата, като през нощта падат под точката на замръзване. Въпреки това Дейвид Ричардс е уверен в успеха на своя тим. „SWRT по традиция се представя добре на рали „Великобритания”, ето защо чакаме с нетърпение този старт”, коментира босът на Prodrive и тим-шеф на SWRT. „Тази година надпреварата е през декември, така че условията ще бъдат още по-тежки. Очаквам лед, може би и сняг в горите на Централен Уелс. Рали „Великобритания” ще сложи точка на един много тежък сезон, в който постепенно подобрявахме представянето на новия автомобил. Убеден съм, че след последните тестове Петер и Крис нямат търпение отново да седнат зад волана.”

Като допълнение към тежките атмосферни условия някои от отсечките ще се карат на тъмно. Шест от етапите в първия ден от надпреварата не са използвани за световния шампионат през последните години и ще ни отведат на север през планинските региони към Абъристуит и Нютаун. Именно в петък екипажите ще могат да разчитат само на отдалечения обеден сервиз и на резервните части, които носят в своите автомобили.

„Първият ден ще бъде от най-голямо значение, тъй като няма да минаваме през сервизната зона. Малка грешка или спукан радиатор например могат да сложат край на участието ти”, допълва отборният мениджър Пол Хауърт. „Ще има само отдалечен сервиз, така че ще можем да ползваме единствено частите, които са в колата. Спомнете си какво се случи в Швеция по-рано тази година, когато Себастиен имаше проблеми и заради липсата на нормален сервиз фактически отпадна от надпреварата.”

„Три отсечки са нови, всяка ще се кара по два пъти. Ето защо първият ден ще е от ключово значение за изхода на състезанието, километрите също са много, а възможностите за ремонт по автомобила – ограничени. Очакваме да е мокро, много е вероятно да има и мъгла покрай горските масиви. Нужна е огромна увереност, за да атакуваш при такива условия.”

„Напоследък е доста мокро, така че е трудно да прогнозираме колко бързо ще се разбият пътищата. Вероятно условията няма да са толкова екстремни, колкото в Япония, тъй като трасетата тук са доста по-твърди. Може би ще има отделни по-меки секции, но като цяло разликата с Япония е голяма, тъй като пътищата се използват и се поддържат добре”, продължава Хауърт.

„Простичките неща ще определят разликите – например по автомобила да няма много кал, които да го утежнява допълнително, фаровете да са прецизно настроени за отсечките на тъмно. Системите за обдухване на челното стъкло, които предпазват от запотяване, също са от голямо значение. А това е важно, защото битката в шампионата на конструкторите продължава. И Citroen, и Ford са твърдо решени да я спечелят, което означава, че ще натискат здраво. Ford са изключително добри при такива условия, както и техните пилоти Хирвонен и Латвала.”

Коментари
comments powered by Disqus