Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

В Williams няма да се отказват от KERS

22.09.2009 15:27
Туит

От Williams планират да използват KERS догодина, въпреки че отборите от FOTA се споразумяха системата за възстановяване на кинетичната енергия да отпадне.

Техническият правилник за сезон 2010 позволява използването на KERS, но през юни Асоциацията на отборите във Формула 1 реши единодушно, че се отказва от системата с цел намаляване на разходите. Тогава Williams бе временно изключен от FOTA за това, че се съгласи с условията на ФИА и потвърди участието си във Формула 1 за сезон 2010. Съвсем наскоро екипът на сър Франк Уилямс се завърна в асоциацията, но въпреки това продължава да работи по проекта си за механичен KERS.

„Подкрепяме изцяло идеята за KERS, а и винаги сме го правили”, коментира техническият директор Сам Майкъл. „Напрежението, провокирано от екологичните проблеми, със сигурност ще застигне Формула 1, а KERS е първата стъпка, която спортът прави в тази посока. KERS присъства в регулациите за идната година, така че продължаваме да развиваме нашата система с идеята, че ще я използваме при FW32.”

От Williams планираха да са готови със своя KERS още в средата на сезон 2009. Mеханичната система с маховик, а не с батерия като при останалите отбори, обаче явно затрудни екипите в Оксфорд и Гроув, което е и причината Нико Розберг и Казуки Накаджима да не могат да се възползват от нея. 

Коментари
comments powered by Disqus