Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

V8 за новия Ferrari Enzo

10.05.2010 11:45
Туит

Следващата генерация на Ferrari Enzo ще получи нов туинтурбо V8 с принудително пълнене. Това е съобщил изпълнителният директор на италианската компания Амедео Фелиса пред Autocar.

На този етап допълнителна информация за новия V8, който ще замени шестлитровия атмосферен V12, няма.

„Всеобщо е мнението, че броят на цилиндрите е определящ за възможностите на автомобила“, отрича Фелиса с този коментар слуховете за V6. „Ето защо ние развиваме нашата хибридна технология с цел използването й при V8 и V10.“

Изпълнителният директор на Ferrari допълва, че на този етап компанията не планира повсеместно използване на карбон в серийната си продуктова гама, каквато е тенденцията при McLaren, Mercedes-Benz и BMW. Enzo обаче ще бъде лимитирана серия и композитните материали при него ще изобилстват.

„Истината е, че на този етап никой няма ясна представа какво се случва, когато карбоновата структура бъде повредена“, обяснява Фелиса. „А след 20-30 години? Какво ще е състоянието на тази структура, знае ли някой? Само в самолетостроенето имат дългогодишен опит от използването на подобни материали, но там употребата е много по-различна. В момента почти всеки автомобил на Ferrari може да бъде възстановен, естествено, с изключение на тези, претърпели наистина много тежък инцидент. Ние не искаме да губим тази възможност.“

Новият Enzo ще бъде готов през 2012 г. Три по-късно италианците ще представят и първия си сериен хибрид, тъй като натискът върху компанията от страна на правителството за намаляване на вредните емисии нараства.

Коментари
comments powered by Disqus