Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Валенсия: ден трети

01.02.2007 23:02
Туит

Най-накрая слънцето огря и “Рикардо Тормо”. След дъждовните мъки пилотите във Формула 1 имаха на разположение един прекрасен ден, който премина ползотворно за по-голямата част от отборите. Заради технически проблеми Toyota стартира само с един автомобил, но въпреки това постигна най-добро време. Ралф Шумахер спря хронометрите на 1:11.284 и вдигна летвата, което през първите два дена бе привилегия единствено на Фернандо Алонсо.

Изминалата нощ съвсем не бе обещаваща за екипа на Toyota. В предната част на единия TF107 бе констатирано нехарактерно повишаване на температурата, което “осакати” японския тим за теста в четвъртък. Ярно Трули получи неочаквана почивка, а Шумахер пое отговорната задача да осигури достатъчно количество данни за поведението на автомобила. Проблеми с горивната помпа и серия от червени флагове затрудниха в максимална степен опитния германец в началото на следобедната сесия, но въпреки това той постигна отлични резултати и само с 51-а обиколки изведе TF107 на върха в класирането.

Екипът на Renault определено също може да бъде доволен от днешните резултати. Джанкарло Фисикела и Хейки Ковалайнен повториха вчерашното постижение и записаха съответно второ и трето най-добро време. Истинският успех обаче се крие в 232-те обиколки, които навъртяха двата R27 и сериозната проверка на надеждността на автомобила. Отборът отдели и необходимото внимание на класически процедури като спиране в бокса и стартиране.

Фернандо Алонсо, който постигна най-добри резултати по време на първите два дена, финишира четвърти. Испанецът завъртя 97 обиколки, но изостана на повече от 4 десети спрямо Ралф Шумахер. Педро де ла Роса, който отново бе зад волана на MP4-22 се представи по-добре спрямо вчера, но трябваше да се задоволи със седмата позиция.

След мъките във Валелунга и дъждовните дни във Валенсия екипът на Ferrari най-накрая видя лъч светлина. Но добрите новини отново не изобилстваха. Механичен проблем прекъсна тестовата програма на Кими Райконен и той бе принуден да се задоволи само с 66 обиколки и шесто време. Фелипе Маса обаче се справи добре с поставената задача, която включваше проверка на някои от новите компоненти върху старото шаси 248 F1. Резултатът на бразилеца бе 1:12.441, което го класира на осма позиция.

Денят отново бе изпълнен със смесени чувства за екипа на BMW Sauber. Ник Хайдфелд остана дълго време на пистата, поработи върху настройките на колата, а и изпробва различните варианти на гумите Bridgestone. Технически проблем обаче изхвърли преждевременно Кубица от тестовата програма на F1.07 и “помрачи” ясното небе над BMW Sauber. Хайдфелд и Кубица се класираха съответно пети и девети.

И днес Honda се представи посредствено независимо от факта, че Дженсън Бътън замени Рубенс Барикело зад волана на RA107. Британецът завъртя 79 обиколки, но не успя да изпревари нито един от сериозните конкуренти за новия сезон. Голямата надежда на японския тим остана едва десети, а зад него се класира Антъни Дейвидсън, който също използва шаси на Honda, но за Super Aguri. Въпреки сериозните очаквания Red Bull и RB3 така и не намериха точния ритъм. Дейвид Култард и Марк Уебър бяха далеч зад лидерите съответно на дванайсета и четиринайсета позиция. Казуки Накаджими продължи с упоритите тренировки зад волана на междинния FW28 B, но даде най-слабо време.

Тестовете във Валенсия бяха предвидени за периода 30 януари – 1 февруари, но голяма част от отборите коригираха престоя си на “Рикардо Тормо” и ще продължат усилената работа върху новите болиди и през утрешния ден.

Валенсия - 1 февруари 2007

1. Р. Шумахер - Toyota TF107 - 1:11.284 - 51 об.
2. Дж. Фисикела - Renault R27 - 1:11.522 - 122
3. Х. Ковалайнен - Renault R27 - 1:11.648 - 110
4. Ф. Алонсо - McLaren Mercedes MP4-22 - 1:11.722 - 97
5. Н. Хайдфелд - BMW Sauber F1.07 - 1:11.976 - 99
6. K. Raikkonen - Ferrari F2007 - 1:12.349 - 68
7. П. де ла Роса - McLaren Mercedes MP4-22 - 1:12.367 - 69
8. Ф. Маса - Ferrari 248 F1 - 1:12.441 - 99
9. Р. Кубица - BMW Sauber F1.07 - 1:12.844 - 19
10. Дж. Бътън - Honda RA107 - 1:12.915 - 79
11. А. Дейвидсън - Super Aguri Honda RA106 - 1:13.144 - 131
12. Д. Култард - Red Bull Renault RB3 - 1:13.450 - 60
13. Дж. Роситър - Honda RA106 - 1:13.696 - 3
14. М. Уебър - Red Bull Renault RB3 - 1:13.801 - 28
15. К. Накаджима - Williams Toyota FW28 B - 1:13.944 - 85

Коментари
comments powered by Disqus