Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Валенсия: ден втори

31.01.2007 23:40
Туит

Добрите новини за McLaren Mercedes продължават. Фернандо Алонсо, който бе най-бърз по време на вчерашните тренировки във Валенсия, отново оглави класирането след втория ден от тестовата програма. Испанецът подобри с половин десета постижението си от вторник и изпревари двамата пилоти на Renault Джанкарло Фисикела и Хейки Ковалайнен.

И днешният ден не бе благосклонен към екипите във Формула 1. Пистата във Валенсия отново бе мокра, но за щастие по обяд водата по трасето се изпари, което позволи на пилотите да използват “сухия” вариант на Bridgestone Potenza. По време на следобедната сесия обаче облаците се настаниха над “Рикардо Тормо” и дъждът промени за пореден път плановете на отборите.

Фернандо Алонсо отново бе най-бърз, но екипът на McLaren бе далеч от спокойствието, което донесе вчера близо едната секунда разлика спрямо втория. Двукратният световен шампион закова хронометрите на 1:12.582, което бе с 15 стотни по-добро постижение спрямо това на Джанкарло Фисикела. Италианецът се представи значително по-добре от вчера зад волана на новия R27 и финишира втори на три стотни от своя съотборник Хейки Ковалайнен. Младият състезател на Renault днес замести тест-пилотът Нелсиньо Пике и отново показа, че може да бъде наистина много бърз.

Добрите новини за френския тим бяха контрапункт на представянето на Ferrari. Кими Райконен излезе на пистата едва след като трасето изсъхна и завъртя 51 обиколки с новия болид F2007, но се нареди едва четвърти. Все пак резултатът на Айсмен е по-добър от вчерашното му постижение с близо седем десети. В колективните тестове на “Рикардо Тормо” днес се включи и Фелипе Маса, но той бе зад волана на 248 F1, което логично се отрази и в сравнително по-слабото постижение – осмо място за бразилеца.

Проблемите в BMW продължават. Вчера двигателят на Фетел изгърмя, а днес същата участ сполетя и Кубица. Полякът все пак записа седмо време, което в комбинация с успеха на петия Хайдфелд е добър показател за скоростния потенциал на F1.07.

Рубенс Барикело финишира днешната тестова програма на девето място, изпреварвайки своя съотборник Джеймс Роситър с четири стотни. За разлика от бразилеца обаче Роситър бе зад волана на междинната версия на RA106.

Toyota отстъпи отличните позиции, които зае вчера. Най-бързата обиколка на Ярно Трули бе 1:13.297, което му отреди шеста позиция, но Ралф Шумахер, който се включи едва днес в тестовата програма, бе единайсети.

В дъното останаха Педро де ла Роса, който се качи в ремонтирания MP4-22, Казуки Накаджима, който навъртя впечатляващ километраж със своя FW28 B и състезателите на Super Aguri и Red Bull Такума Сато и Дейвид Култард.

Младият тест-пилот Гиедо ван дер Гарде подкара болида на своя съотборник Сато, за да натрупа необходимите за лиценза на ФИА километри, но още след четвъртата обиколка технически проблем на SA06 B-04 прекрати тестовете за Super Aguri. Това бе и причината холандецът да изостане с повече от 13 секунди спрямо лидера Алонсо.

Тестовете на пистата “Рикардо Тормо” продължават в четвъртък. След като вчера Renault съобщи, че ще продължи с тренировките и в петък, днес от екипа на BMW обявиха идентичната концепция.

Валенсия - 31 януари 2007

1. Алонсо - McLaren Mercedes MP4-22 - 1:12.582 - 86 об.
2. Фисикела - Renault R27 - 1:12.737 - 37 об.
3. Ковалайнен - Renault R27 - 1:12.770 - 43 об.
4. Райконен - Ferrari F2007 - 1:12.860 - 51 об.
5. Хайдфелд- BMW Sauber F1.07 - 1:13.012 - 50 об.
6. Трули - Toyota TF107 - 1:13.297 - 47 об.
7. Кубица - BMW Sauber F1.07 - 1:13.310 - 42 об.
8. Маса - Ferrari 248 F1 - 1:13.574 - 48 об.
9. Барикело - Honda RA107 - 1:13.690 - 72 об.
10. Роситър - Honda RA106 - 1:13.732 - 28 об.
11. Шумахер - Toyota TF107 - 1:13.839 - 31 об.
12. Роса - McLaren Mercedes MP4-22 - 1:14.286 - 41 об.
13. Накаджима - Williams Toyota FW28 B - 1:14.401 - 116 об.
14. Сато - Super Aguri Honda RA106 - 1:14.812 - 36 об.
15. Култард - Red Bull Renault RB3 - 1:15.939 - 26 об.
16. Гарде - Super Aguri Honda RA106 - 1:26.348 - 4 об.

Коментари
comments powered by Disqus