Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Въпросът е: Четири звезди или четири кръга?

16.07.2014 10:27
Туит

Производителите на автомобили включиха на вълна Футбол

Цяла Германия ликува за четвъртата титла на немския отбор. Автомобилните производители също са на футболна вълна. Ние представяме с какви смешни действия се отпразнува победата на световното първенство.

В продължение на 4 седмици световното първенство в Бразилия диктуваше заглавията в пресата. Кралят футбол здраво тресеше Германия, но треската си струваше. След 120-минутен финален трилър срещу Аржентина, най-накрая футболистите на немския национален отбор можаха да завоюват златната купа.

Автомобилните производители използват платформата на Световното първенство

Дори и производителите на автомобили не могат, разбира се, да игнорират темата Световно първенство. Официалните спонсори на ФИФА Kia и Hyundai малко изненадващо засипаха със съкрушителна критика и бомбардираха феновете по всички канали. Но дори и партньорът на немския национален отбор Mercedes използва новите национални герои за собствена си рекламна кампания.

Който не беше част от официалните спонсори на отборите, трябваше да измисли нещо.

Така Audi привлича внимание с творческата си дейност в социалните мрежи. Особено оригинално: така бяха разположили 28 автомобила Audi A8 в един гараж в Ню Йорк, че всеки ден светлинно шоу показваше текущия резултат.
В нашата галерия са събрани най-интересните демонстрации на автомобилните производители за Световната купа.

Коментари
comments powered by Disqus