Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Въпросителни преди нощния старт в Сингапур

28.03.2008 15:03 1
1
2571830979
Туит
Въпросителни преди нощния старт в Сингапур

Спортната работна група към Формула 1 и ФИА да обсъдят промени в графика за състезателния уикенд в Сингапур. Това е желанието на отборния мениджър в Scuderia Toro Rosso Масимо Ривола.

Подготовката за първото нощно състезание в историята на Формула 1 (Гран при на Сингапур, 26 – 28 септември) е в разгара си. Отбори и пилоти са категорични, че не съществуват никакви пречки шоуто по улиците край Марина Бей да се състои. Отборният мениджър на Toro Rosso Масимо Ривола обаче има известни притеснения що се касае до сигурността.

Идеята за тестове на изкуствено осветление в Европа бе отхвърлена  в началото на март поради финансови съображения. Това означава, че пилотите ще имат на разположение едва 90 минути (втората свободна тренировка в петък), за да се запознаят с характерните особености на нощните състезания. Според Ривола това е недостатъчно. Мениджърът на Toro Rosso се позовава на впечатленията, който е натрупал в Катар, където сезон 2008 в MotoGP стартира на изкуствено осветление. Дори е изложил своята позиция на техническия делегат Чарли Уайтинг.

„Поисках при следващата си среща спортната работна група към Формула 1 да обсъди този въпрос. Да видим какъв ще е резултатът”, коментира Ривола пред autosport.com. „Не мога да кажа, че в началото бях спокоен, но сега наистина се притеснявам. Особено след като бях в Катар и прекарах известно време на пистата, Не съм убеден на сто процента дали е разумно. Говоря за сигурността на пилотите. Ни най-малко не ме притеснява фактът, че ще трябва да действаме и през нощта, в крайна сметка това ни е работата. Просто сме длъжни да обърнем по-голямо внимание на сигурността.”

Според Ривола проблемите на нощното състезание са сенките, лошата видимост в огледалата и въздействието на светкавиците от трибуните, които ще разсейват пилотите.

„Колкото до мен, не съм спокоен. Нека го кажем така. Искаше ми се да тестваме при такива условия, но се оказа, че е твърде скъпо и няма как да реализираме подобна подготовка. Надявам се, всичко на финала ще е наред, но все пак има какво да обсъдим още. Мисля, че графикът ни трябва да включва тренировки само на тъмно. В Сингапур слънцето залязва в седем следобед, а ако се съобразяваме с настоящия план, първата сесия приключва в 18:00, а втората стартира в 20:00”, завършва Ривола.

Коментари

asa
OPREDELENO tova shte e kulminaciqta na tazgodi6niq sezon vuv FORMULA 1.pistata minava pokrai mnogo krasivi mesta i e s intersna konfiguraciq!

comments powered by Disqus