Под предния капак на лекотоварния автомобил бушува новият GM-LSA-V8
Автомобил мечта за занаятчии. Vauxhall обнови пикапа Maloo с нов осемцилиндров мотор. Благодарение на доработването двигателят генерира със 100 к.с. и 100 Нм повече.
Vauxhall е британската посестрима на Opel. Разбира се, производствената гама на британците не е ограничена изключително със същите модели на Opel, а те ползват и цялостното портфолио на GM. Така британските фенове се наслаждават на Vauxhall Maloo, който е производен на австралийските модели Holden UTE. Най-новото издание на пикапа- хермафродит получи още кончета.
Vauxhall Maloo с 536 к.с. и 250 км/ч
Под предния капак на Vauxhall Maloo бушува новият GM-LSA-V8, който благодарение на компресора изцежда невероятните 536 к.с. от 6,2- литровия агрегат. Максималният въртящ момент на осемцилиндровия двигател е 671 Нм. Куплирането може по желание да бъде с ръчна или с автоматична трансмисия. Досега купувачите на Maloo трябваше да се задоволяват само с 431 к.с. и 570 Нм.
С новия енергиен източник под капака, тежащият почти 1,9 тона Vauxhall Maloo спринтира от нула до 100 км/ч само за 4,6 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч. Средният разход на гориво е определен на 15,3 литра.
Maloo със задвижване на задните колела има независимо окачване на отделните колела. Самоблокиращият диференциал подобрява сцеплението. 20-цоловите ковани джанти са обути в гуми с размери 255 / 35 отпред и 275/35 отзад. 367 мм спирачни дискове и четири-бутални апарата отпред, заедно с 372 мм дискове и четири бутални апаратчета на задната ос гарантират изключително надеждното спиране.
И колко струва това удоволствие? Във Великобритания базовата цена е 54 500 паунда (75 000 евро). Важно за занаятчиите: на британските фирмени автомобили данъкът от 20% (ДДС) може да бъде възстановен.