Британската компания ще започне да представя реални числа за вредните емисии от следващото лято
Vauxhall доброволно ще публикува реалните показания на CO2 и данните за емисиите на NOx от второто тримесечие на следващата година.
Vauxhall и компанията-майка Opel ще публикуват числа, записани по време на теста World Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP), заедно с точния разход на гориво и емисиите на CO2. Първият автомобил, който ще получи данните от WLTP и те ще бъдат публикувани, е новата Astra.
Сегашният тест New European Driving Cycle (NEDC) за вредните емисии емисии, който е широко критикуван като старомоден и "неподходящ за целта" след избухване на скандала с емисиите на Volkswagen, трябва да бъде заменен с по-модерния WLTP от 2017.
Тестът WLTP е способен да промени реалния автомобилен свят, за разлика от досегашния NEDC, след като клиентите тогава ще получават реалните показатели за разхода на гориво и емисиите на CO2. Vauxhall е първият автомобилен производител, който се съгласява да публикува числата от WTLP и занапред тестът ще стане задължителен.
От Vauxhall споделят още, че в момента работят върху нови подобрения в селективна каталитична редукция (SCR) на отработените газове в двигателите Евро 6. Компанията ще използва SCR като основно устройство в своите бъдещи Eвро 6 дизелови мотори.
Монтирането на подобрената система SCR в новите автомобили трябва да започне през следващото лято, но собствениците на сегашните Zafira Tourer, Insignia и Cascada ще имат възможност да използват системата за по-старите модели.
Шефът на Opel д-р Карл-Томас Нойман заяви: "Събитията и дискусиите през последните седмици и месеци показаха, че общественото мнение е фокусирано върху автомобилната индустрия и сега е време да действаме въз основа на наученото”.
"За мен е очевидно, че дизеловата дискусия стигна до повратна точка. Светът вече не е такъв, какъвто беше. Не можем да пренебрегнем това и то е в ръцете на автомобилната индустрия, за да бъде променено възприятието на новата реалност".
Нойман призова за по-голяма прозрачност между производителите на автомобили и европейските служби. "В САЩ компаниите разкриват пред властите своята пълна философия за калибриране на показателите", каза той. "Бих искал да възприемем тази практика и в Европа".