Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Vauxhall VXR8 GTS

31.05.2013 11:22
Туит

Vauxhall е британската посестрима на Opel. Само че британците не предлагат само модели на Opel. Те са взели назаем от Holden чудовищното задвижване с 584 к.с., за да атакуват пазара с Vauxhall VXR8 GTS.

На феновете на Opel извън мъгливия Албион този път ще им стане малко мъчно. Оpel Insignia OPC с 2,8-литров V6 двигател, генериращ 325 к.с., действително е истински спортен седан, но това, което британската посестрима Vauxhall е взела от Австралия, има съвсем различни измерения.

Vauxhall VXR8 GTS с 584 к.с.

Роден като Holden HSV Gen-F GTS, австралийският топмодел ще се предлага с десен волан под името Vauxhall VXR8 GTS и на територията на Англия, а посестримата на Opel вече е кандидат за елитния клуб на автомобилите с над 500 к.с.

Четиривратия седан ще се задвижва от 6,2-литров компресорен V8 двигател, който познаваме и от Chevrolet Camaro ZL1. Той генерира 584 к.с. и максимален въртящ момент от 739 Нм. Цялата тази мок през шестстепенна механична скоростна кутия, като съществува опция и за шестстепенна автоматична трансмисия. Vauxhall е снабден с електронно управлявани амортисьори и блокируем заден диференциал.

Спирането става с помощта на AP Racing спирачна система с шестбутални спирачни апарати с 390 мм дискове отпред и четирибутални спирачни апаратш с 372 мм дискове на задната ос. На 20-цоловите джанти са обути 255/35 мм гуми отпред и 275/35 отзад. Официалните динамични параметри все още не са обявени, но Camaro ZL1 спринтира точно за четири секунди от нула до 100 км/ч и развива максимална скорост от над 290 км/ч, което е приличен ориентир за постиженията на VXR8 GTSц

Vauxhall VXR8 GTS от 64 300 евро


Vauxhall не е недодялан V8 болид, а се откроява с многобройни високотехнологични характеристики. Наред с останалите неща, пакетът включва Head-Up дисплей, Launch контрол, тракшън контрол, ABS и ESP, както и асистент за мъртвия ъгъл, парктроник, система за предпазване от сблъсък, предупреждение за умора на водача, за напускане на пътното платно и векторен спирачен момент. Интериорът включва пълен кожен салон и електрически регулируеми спортни седалки.

Питате за цената? В Обединеното кралство Vauxhall VXR8 GTS може да имате срещу 54 999 пауда, което е равно на около 64 300 евро. Жалко, че няма да се продава и като Opel...

Коментари
comments powered by Disqus