Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Vauxhall VXR8: Великолепната осморка

02.03.2007 12:03 1
1
2571812489
Туит

Това, за което феновете на Opel мечтаят от дълго време, е вече факт при дъщерната марка Vauxhall в Англия – британците могат да получат удоволствието от класическа спортна лимузина, задвижвана от мощен V8-двигател. Екстремистът в цивилна опаковка се нарича VXR8.

Това стана възможно благодарение на обмена на технически компоненти в рамките на мегаконцерна GM, тъй като VXR8 на практика представлява преработен вариант на култовия австралийски модел Holden HSV Clubsport R8.

Шестлитров V8 с 420 конски сили

Автомобилът предлага многообещаващото съчетание от задвижване на задните колела и могъществото на шестлитров бензинов V8, който отдава своите 550 нютонметра и 420 конски сили към чудовищните 20-цолови валяци на задния мост. Трансмисията може да бъде шестстепенна механична или петстепенен автоматик. Независимо кой от двата варианта е избрал купувачът, ускорението от място до 100 км/ч не отнема повече от пет секунди...

Предните спирачни дискове са с диаметър 365 милиметра, като за безопасността се грижат и тракшън-контрол и система ESP (за радост на почитателите на особено екстремното каране, и двете системи могат да бъдат изключени напълно). Климатичната инсталация е серийна, също както и кожените тапицерии за спортните седалки. За необходимата агресия във визията на автомобила се грижат притежаващите действителна функция масивен спойлер на задния капак и отворите в предните калници, както и интегрирания в задната броня дифузьор. Узпискателната система завършва с четири хромирани накрайника, а предната броня изглежда доста зловещо със своите гигантски въздухозаборници

Автомобилът влиза в продажжба през лятото, като цените му ще започват от 52 100 евро. Независимо от неудобството, което представлява дясното управление, вносът му от Острова изглежда никак нелоша идея...

Коментари

gogimen
moje li da se pora4a s liav volan

comments powered by Disqus