Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Във Ford са оптимисти преди старта на рали Германия

22.08.2012 14:57
Туит

Спортният мениджър на Ford Джерард Куин се надява, че в Германия Петер Солберг и Яри-Мати Латвала най-накрая ще могат да спрат победния ход на Citroen.

Ford няма победа в класическо асфалтово рали от 2004 г. насам, а същевременно новото окачване на DS3 WRC постави Синия овал в позицията на догонващ и на макадам. Въпреки това Куин вярва, че неговият тим може да се справи добре на предстоящото рали „Германия”, което стартира този петък в Триер.

„Тестовете минаха добре, момчетата положиха много усилия”, коментира Куин. „Асфалтът, както самите пилоти биха признали, не е любимата ни настилка, но пък ние се потрудихме много, за да подобрим представянето си на нея. Ето защо очакваме добри резултати в Германия и Франция.”

След много допуснати грешки от страна на Яри-Мати Латвала, Петер Солберг остава единствената надежда на Ford за титлата. Както той, така и осемкратният световен шампион Себастиен Льоб, са участвали във всички девет издания на рали „Германия” като кръг от WRC.

„Обичам много рали „Германия”. Винаги стават фантастични състезания с наистина добра атмосфера и много фенове”, обяснява Солберг.

„Добре е също, че се връщаме на асфалт за първи път след Монте Карло. Ясно е, че все още нямам достатъчно опит с Fiesta RS WRC на този тип настилка, но като цяло усещам добре автомобила. Ще бъде интересно да направим сравнение със съперниците си в Германия.”

„Отсечките минават покрай лозя и военни зони, ето защо това състезание е различно от останалите. Най-голямото предизвикателство са постоянно променящите се настилка и нива на сцепление. Баумхолдер (град в региона) и бетонните блокове около трасето също могат да бъдат много коварни, особено ако вали. Най-важното ще бъде да се опазим от грешки.”

Рали „Германия” започва този петък в 10:48 (11:48 българско време). Общо шест етапа ще се карат в първия ден от надпреварата (три отсечки с по две минавания) с обща дължина 137,84 км. 

Коментари
comments powered by Disqus