Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Възелът се затяга

06.12.2007 10:12 5
5
2571819025
Туит

Вечерта преди заседанието на Световния съвет по моторните спортове по обвиненията срещу Renault за шпионаж, McLaren публикува официално изявление, с което цели изясняване на информацията, първоначално представена от отбора.

Ето и пълният текст на прессъобщението:

ФИА ни помоли да коригираме някои фактически грешки, допуснати по време на брифинга, който организирахме по случая с Renault F1. С удоволствие ще съдействаме за изясняването на данните. Корекциите са следните:

По време на брифинга декларирахме, че са налице осемнайсет свидетелски показания от служители на Renault, които признават, че са видели секретна информация, собственост на McLaren. Предположението, че осемнайсет различни служители на Renault са видели секретната информация на McLaren е неточно. Тринайсет служители на Renault F1 са предоставили осемнайсет свидетелски показания, като девет от тях признават, че са разглеждали и дискутирали секретната информация, собственост на McLaren.

Ние съобщихме, че секретната информация е била копирана върху единайсет компютъра на Renault.

Това не е коректно. Фил Макарет е копирал информацията върху единайсет дискети. Данните от тези единайсет дискети са заредени в информационната система на отбора от IT персонала на Renault през септември 2006 година и впоследствие прехвърлени в директорията на Макарет, която се намира на сървърите на Renault. Бекъп копие на материалите, които се съдържат в личната директория на Макарет, е правено неколкократно върху сървърите на Renault.

Информацията от брифинга, който организирахме, се интерпретира по следния начин: служителите на Renault, признали, че са видели секретната информация, собственост на McLaren, са сторили това върху екраните на собствените си компютри. Коректно е в случая да упоменем, че единствено Макарет и Харди признават, че са разглеждали информацията на екран и то единствено посредством компютъра на Макарет. Другите седем служители, които заявяват, че са имали досег със секретните данни на McLaren, признават, че става дума за принтирани страници или документация, но не в електронен вид.

Ние декларирахме, че информацията върху единайсетте дискети, взети от Макарет, включва 780 единични схематични рисунки. Това е грешка. Информацията, която Макарет е пренесъл посредством дискетите, посредством друга документация, която не е в електронен вид, и посредством имейли съдържа 762 страници (ако са в печатен вид). Дискетите съдържат 18 отделни чертежи. Фил Макарет също признава, че е взел със себе си копия (но не в електронен вид) на амортисьорите на McLaren.

Коментирахме, че информацията на McLaren включва „цялостния технически проект на автомобилите на McLaren, спецификации 2006 и 2007". Това изисква допълнително разяснение. Чертежите на McLaren, както и информацията в конфиденциалната документация за спецификацията MP4-22A, взети от Макарет, съдържат техническите дефиниции за цялостния проект на автомобила на McLaren за 2007 година и технически детайли относно иновативните и насочени към подобряване на резултатите системи.

С удоволствие съдействаме на ФИА, за да изясним случая преди официалното заседание утре.

Заседанието на Световния съвет по моторни спортове се провежда днес, 6 декември, в Монако. Резултатите от него ще бъдат обявени или късно тази вечер, или на следващия ден.

Коментари

MaXi
А  Алонсо къде ще ходи? - Този коментар е редактиран поради жаргонен изказ.

Valeri
Как къде - от 2009г във Ферари!!! >:-) Е какво стана - за Ферари по слухове може, а за МакЛарън с доказателства - НЕ!Че това ако не е кампания срещу МакЛарън, то трябва да са, КАК го казахте - "компоти"!?!?!? ;)

editor
"Не били компютри, а били компоти" - обмислях и такова заглавие, но реших да се придържам към канона :)

muko
Макларън действително се излагат.

fasrock
"Не били компютри а били компоти и то не изнесени, а изхвърлени......" Макларън за пореден път доказват, че са лицемери и посерковци!!!

comments powered by Disqus