Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Възраждат екзотичната компания TVR

22.02.2010 21:17
Туит
Възраждат екзотичната компания TVR

Компанията TVR, която произвеждаше екзотични спортни автомобили, скоро отново ще отвори врати.

Интернет изданието Pistonheads се позовава на пожелали анонимност източници, според които TVR ще представи нов спортен автомобил това лято. Най-вероятният форум, на който премиерата ще стане факт, е „Фестивалът на скоростта” в Гудууд, Великобритания от 2 до 4 юли.

Детайли за бъдещия суперспортен автомобил на TVR не се споменават, но не е изключено той да се изработва в Германия.

Новият модел ще „запази традиционните ценности на TVR”, твърдят източниците на Pistonheads, но двигателят сигурно ще бъде заимстван от General Motors или Ford. Това ще помогне на британската компания с руски собственик да спести милиони евро от развитие на собствен двигател и хомологацията му след това.

Последният произвеждан модел на TVR е Sagaris (2004 - 2006 г.). През 2008 г. компанията представи обновения Sagaris 2, но прототипът така и не се превърна в сериен автомобил.

Коментари
comments powered by Disqus