Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Възроденият Borgward пуска два компактни кросоувъра

07.12.2015 10:11
Туит

Марката е 100% собственост на китайската компания Foton

Изданието CarNewsChina стана известно с редица интересни подробности около възраждането на марката Borgward със своя нов кросоувър BX7 и бъдещите модели. Сега вече е ясно върху какво ще стъпи новият всъдеход на Borgvard, защото по-рано само се предполагаше какви ще бъдат използвани платформата, двигателите и предавателните кутии. Факт е, че марката Borgward  е 100% собственост на китайската компания Foton и от своя страна е дъщерно дружество на BAIC. Именно BAIC сега произвежда кросоувъри, наред с други модели, а последната му тазгодишна премиера беше на модела Senova X65, изграден въз основа на стара платформа на Saab. И сега CarNewsChina твърди, че Borgward BX7 е просто Senova X65, префасониран от норвежеца Ейнар Харейде, бивш главен дизайнер на марката Saab.

Говори се, че това е предсерийната серийна версия (на снимката). Окончателният вариант на кросоувъра Borgward ще представи през април на автомобилното изложение в Пекин, а след това ще започнат и продажбите в Китай. На пазарите в Индия и Бразилия автомобилът се очаква през 2017 г., а в Европа - през 2018. Очакваната цена е 40 000 долара.

Особен интерес предизвиква интериорът на кросувъра. Предварителните снимки на салона  сочат, че той е много добър. Европейски автомобил? Едва ли. Като пример се посочва, че изпълнителният директор на марката, Улрих Уокър, който идва от Daimler и президентът Кристиан Боргвард не притежават нито една акция и работят само като наемни мениджъри. Т.е. изборът и решението за вътрешното оборудване са в ръцете на китайците.
Между другото, BX7 има и друг клонинг - Huansu S6. Той е оборудван с четирицилиндров двулитров бензинов турбо двигател  (201 к.с.) с фабричен индекс 4G20TI1. Специалистите на компанията Brilliance са го доработили (по-късно се очаква V6 двигател и хибридна версия с мощност 400 конски сили). Седемстепенната автоматична трансмисия с два съединителя германците ще вземат от компанията Getrag.

По-нататъшните планове на Borgvard включват: през 2017 г. ще бъде представен компактният SUV BX5 (известен още като Senova X55), през 2018 г. ще бъде пуснат още по-малък кросоувър - BX3 (Senova X35). Ако информацията на CarNewsChina бъде потвърдена (не посочва авторитетен източник), рестартът на славната немска марка Borgvard ще бъде доста труден и много трудно ще продава 500 000 автомобила годишно.

Коментари
comments powered by Disqus