Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VDS GT 001: Мнимият Gillet Vertigo

09.10.2012 12:05
Туит

След автосалона в Париж новините около големите автопроизводители позатихнаха, което е и златният момент бутиковите компании да представят своите продукти. Една от тях е белгийската VDS, която атакува сегмента на спортните автомобили с VDS GT 001.

Рафаел ван дер Стратен, известен с участията си в GT3 шампионата, стои зад абревиатурата VDS. Той е и инициаторът на проекта GT 001, който ще се превърне в сериен спортен автомобил.

За база на VDS GT 001 са използвани Gillet Vertigo и неговият 4,2-литров двигател на Maserati, който генерира внушителните 420 к.с. Шестстепенната секвенциална трансмисия задвижва задните колела, които би трябвало да ускорят спортния автомобил от място до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. На този етап обаче ван дер Стратен не разкрива точните динамични характеристики на своя модел.

VDS GT 001 използва изработеното от карбон и номекс шаси на Gillet Vertigo, но прави обратен завой по отношение на визията. Влиянието на Ford Mustang е очевидно, което може и да не е най-доброто дизайнерско решение, но пък е от значение за маркетинга на спортния автомобил и евентуалния му успех на американския пазар.

Творението на Рафаел ван дер Стратен вероятно ще се сдобие със специална пистова версия, която ще бъде допълнително олекотена и по-мощна от стандартната. Но дори и с нея общият брой произведени автомобили няма да надхвърля 22.

Коментари
comments powered by Disqus