Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Вече мислят и за осмо поколение VW Golf

27.10.2014 11:25
Туит
Вече мислят и за осмо поколение VW Golf

Моделът ще стане по-нисък и по-широк, отколкото е днес

Следващото поколение на Golf  е планирано за 2017 г.,  докато гамата на актуалния модел все още не е стигнала своя връх. Но това не пречи да се появяват първи информации, че в компанията вече мислят над бъдещия автомобил.
 
Представен за първи път през есента на 2012 г., сегашният Golf все още не е получил всичките си вариации. Въпреки това Volkswagen вече започва да  мисли за подновяване, като се очаква това да стане до 2017 г.

Подобно на сегашния модел, осмата версия ще стъпи върху модулната MQB платформа. Конструкторите ще продължат усилията си с понижаване на теглото, като предварително се говори, че общото намаляване на масата ще бъде с приблизително 50 кг.

За да свали разхода на гориво, Golf 8 ще разчита и на трицилиндровите турбо бензинови и дизелови мотори, които отскоро се монтират и в новото Polo. Докато в актуалния модел все още обсъждат евентуална дизелово модификация на Golf R с новия битурбо 2,0 TDI с мощност  240 к.с. от Passat.

Компактният модел на Volkswagen ще претърпи и някои важни стилистични промени. Ще стане по-нисък и по-широк, отколкото е днес, ще изглежда по-малко консервативен, отколкото своя предшественик. Той ще получи  светодиодни светлини в нов стил, без да отрича напълно естетическото наследство на предшествениците си. Що се отнася до салона, бестселърат ще има  дисплей с 12,3- инчов екран, разположен на нивото на очите.

Golf 8 ще притежава и много повече технологии, отколкото досега. Вече е сигурно, че  ще има асистент за паркиране с помощта на камера с видимост на 360 °, както  и асистент за автономно принудително спиране при откриване на пешеходци на пътното платно.

Коментари
comments powered by Disqus